Hej på dei <: Mitäs teille kuuluu ? Minulle ei nyt oikein taida kuulua hyvää.
Alemmuuskompleksit,ulkonäköpaineet,paino sun muut jutut on oikeesti nii turhia, mutta jos alistuu sille, et jos on vähänki iso ja toiset on laihoja ja aattelee et pitäs olla siinä muotissa mitä kaikki ihailee, nii tulee sellane olo et ei kuulu joukkoo, oikeesti. Vihaan sitä, et oon herkkä, koska aattelen nii herkästi et oon ruma ja kaikkee. Tänäänki olin tosi ilone ku sain matikan kokeesta 9-, mut sit menin liikkatunnille nii yllättäen ne kaikki negatiiviset ajatukset rysähti mun päälle niinku joku jäävuori titanicckkikikccii, mä en ymmärrä miten se vaikuttaa muhu nii paljo. Haluaisin olla sellane jollekka ei tulis koskaa sellasta oloo,ku se on niiiiiiiiiiiiii ikäväää ku se tulee ja äääääääääääääääää. Oon muutenki nii herkkä ja aattelen nii paljo kaikkee, et mitä pitäs sanoo ja sellasta, jopa hyville ystävillekki mun pitää miettiä et mitä sanon ettei se vaa kuulostais tyhmältä ja iha sellaselta...
Jos mulla ois nätti ääni ja osaisin sanottaa biisejä tai vaa laulaa jotaki tehtyjä biisejä nii laulelisin mun surun pois.
Huomenna on meijä koulul sellane KiVa_koulu_hommeli ja me tukarit järjestetää se.
Kaikki muut menee kattoo sellasta elokuvaa Saarijärvisalii ja me järkätää ne paikat siel kuntoo sinä aikana ku ne siel kahtoo leffaa. Ois aika jees jos me jotka ollaa siel pisteil nii päästäs kauppaa ja aina ku ooteltas niitä luokkia sinne nii voitas vähä omnom jotaki mäystintä siel :D
Ite oon sellasel näytelmä rastil jossa pitää näytellä sellane kiusaamiskohtaus ja sit kysytää niiltä oppilailta et mikä meni vääri ja sit me esitetää se korjailtu versio siinä.
Joudutaa esittää ne esitykset KOKO koululle et jepaaaaaaaa, mut oikeesti se on varmaa jees menoo,
koska ei tartte 1) tehä läksyi huomiseks 2)ottaa MITÄÄN koulukirjoja mukaa 3) ei oo yhtää tavallista tuntia huomenna ::::::)♥ aamul o vaa se yks tunti mist ne yhet lähtee kattoo sitä lehvaa.
HEIHEIHEI,nyt kekkasin :--D käyn aamul ostaa meille mässyä sinne JOOjoo ku meijä linkki tulee aina ekana nii ehtii käyvä kaupasss :---DDDd joojoo.
Huomenna illal sit se elokuvahomma, joku palaveri minne kaikki must mennä. Ei tiiä mitä tehää siel, varmaanki roolijakoa tai jotaki sellast.
If it means something to you
I might be fallen in ♥
wit you.
Kävin tos sunnuntaina kuvailee vähä ulkona tos pellol ja naapurin pihassa ::DDDd Tuli kivoja kuvia, varmaa teitäki kiinnostais ::>
Joutseniaki lens meijä pellolle (=
ja sit tos on tommosia ihme ruusumarjanmarjoja eiku täh.
Joo, tosiaan. Varmaa jotkut ehkä tietääkii, nii fanitan aika hulluna Glee'tä ja jos nyt ei joku vielä tiedä mikä se on nii menee ÄKKIÄ wikipediaan tai jonnekki googlee ja ettii sen tiedon sieltä <::
Aina ku katon sitä nii mun kaikki murheet ja harmit menee sillai VIU jonnekki mettää, se on nii aito ja ihana ja vähä ehkä kuvaa munki elämää jotenki. Rakastan niitä lauluja siinä kaikista eniten, soittimelta löytyy aika monta niitä biisejä (: Lempi biisi taitaa olla se missä laulaa Rachel, Mercedes, Finn, Artie ja Tina.
Se biisi on tää
Oikeesti, rakastan maailman eniten ! Niin ihana ja kannustava, täs on sitä tunnetta mikä saa mut aina kuuntelee rohkasevaa musaa ja kaikkee. Tää on vaa nii ihana, nää sanatki aah (--:♥
Aijon kyl ostaa nää DvD't sitku ja jos ne tulee joskus. Ja sanoin äitillekki eile et haluun mun huoneesee Glee-julistee ::D Pitää kai ottaa Facebookin profiilikuvaks ottaa sellane kuva mis näytän sit ällää ja sit kirjottaa Picasalla siihe se "G" ja "EE" c: taidan oikeesti tehäkki sen : DDDDd
Aijon muute hankkii itelleni tollase verkkapuvun mikä suella on aina päällä.
Äidin kaa keksittii ku nähtii et Halba-Hallist saa halvalla noita tuulipukuja(?) tai jotaki sellasii. :---D
Sunshine on aika tui♥
Don't Stop BELIEVIN,
Hold on to that feeling !
Emman lemppari :---)
Eipä mul taida olla enää mitää asiaa. Tuli vaa nii hyvä mieli tos ku kirjottelin tätä postausta (---: Eka oli pahamieli ja nyt on huuurjan hyvä mieli ! Aika niceee :)♥
Seuraavaksi lähden laulellen iltapalaselle, sit meen suihkuu, sit pakkaan huomiseks laukkuu
Ja sit nukkuu (: Oikein kauniita unia teille kaikille ! :3










































voiiii laura sä oot ihana sopiva ja söpö just tollasena ku sä oot ! :--)♥
VastaaPoistaoiii ihana postaus!<3(:
VastaaPoistaVoii, iso kiitos kummallekki C: ♥
VastaaPoista