Lomaki täs alko torstaina jaja kävin pääsiäiskirkossa Loden ja Emman kaa :) Kirkon jälkee sit menin Hannalle Sohvin kaa ja oli oikeesti iha sairaan kivaa :D naurettiin ja syötiin ja mää nauroin unissani ja sohvi hiplaili mua yöllä kahe aikaa :D melekosta :) perjantaina tulin sit kahe aikaa sieltä Hannalta kotii ja menin koneelle :D:D: Äiti sit lähti töihi ja mää lähin siinä samalla kyyvillä Saulille käymää enne nuorteiltaa :) Nuorteillassa iha sairaan kivaa :----D Katottii Joken kännykästä Japanilaisia hirvipiirrettyjä
Iha sairasta! :D:D: aatelkaa tää vielä 3Deenä! en kestäääääääääääää :D:D::D:D:
Lauantain suunnitelmat sit vähä meni plörinäks ku äiskälle tuli mahatauti :( määki oon sairastellu nyt tässä, tänään sentää jaksoin raahata itteni koneelle :D Kohta alkaa tyhjätaskut joita aijon mennä kattoo! jaja sieltä taitaa tulla jotai muutaki hömppää mulle (: oon miettiny et voisin poistaa tän blogin ja alottaa uuden koska äätekee mieli alottaa kaikki alusta ja sillei! Ois kivaa oikeesti sillai jaksaa välillä muokata kuvia ja kaikkee ja tehä oikeesti sellasta blogia mikä ei ahistais jaja kaikkee! mutmut jätän tämän asian harkintaa :) hejssan! ja pitäkää kiva loppuloma ihmiset♥
♥








