sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Noona, you are so beautiful

Heii ihmiset! En ookka postaillu pitkää aikaa o: pitäs ottaa itteesä niskasta kiinni ja alkaa oikeesti muokata kuvia ja tehä kaikkia kivoja postauksia :D mun kone vaa valittaa aina jajaja ei meinaa kestää hermokaa ku pittää ootella et kone toimii taas :( 

Bez-emocijam-20_large

Lomaki täs alko torstaina jaja kävin pääsiäiskirkossa Loden ja Emman kaa :) Kirkon jälkee sit menin Hannalle Sohvin kaa ja oli oikeesti iha sairaan kivaa :D naurettiin ja syötiin ja mää nauroin unissani ja sohvi hiplaili mua yöllä kahe aikaa :D melekosta :) perjantaina tulin sit kahe aikaa sieltä Hannalta kotii ja menin koneelle :D:D: Äiti sit lähti töihi ja mää lähin siinä samalla kyyvillä Saulille käymää enne nuorteiltaa :) Nuorteillassa iha sairaan kivaa :----D Katottii Joken kännykästä Japanilaisia hirvipiirrettyjä 


Iha sairasta! :D:D: aatelkaa tää vielä 3Deenä! en kestäääääääääääää :D:D::D:D: 

Dsc_1857_large

Lauantain suunnitelmat sit vähä meni plörinäks ku äiskälle tuli mahatauti :( määki oon sairastellu nyt tässä, tänään sentää jaksoin raahata itteni koneelle :D Kohta alkaa tyhjätaskut joita aijon mennä kattoo! jaja sieltä taitaa tulla jotai muutaki hömppää mulle (: oon miettiny et voisin poistaa tän blogin ja alottaa uuden koska äätekee mieli alottaa kaikki alusta ja sillei! Ois kivaa oikeesti sillai jaksaa välillä muokata kuvia ja kaikkee ja tehä oikeesti sellasta blogia mikä ei ahistais jaja kaikkee! mutmut jätän tämän asian harkintaa :) hejssan! ja pitäkää kiva loppuloma ihmiset♥

Tumblr_m24bnrycql1qjnxoxo1_500_large


sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Need you know


 ;__; tehkää mulle tuota enemmä^



Oon huomannu et ihan kauhee läheisyyden kaipuu välillä! Ollu just tosi kauan sillai etten oo ollu kenenkää kaa ja muutenki tässä ollu iha maissa ja heartbroken nii sit sitä nyt ku on paranemaan päin tästä kaikesta nii tarttis sitä tukea, läheisyyttä ja niitä oikeita ystäviä vierelle. Aina kun mulle tulee se yksinäisyyden tunne tai en-ole-kaunis-enkä-ole-missään-hyvä-olo nii kaipaa jotenki hirveesti yksinäisyyttä, mut silti haluais et joku olis siinä vierellä. Sit ku sitä olo lähtee jotenki purkamaa (mun kohalla se pitää selittää tosi tarkasti ja melekeinpä itkun kanssa et se lähtis pois :D) nii kyllä se sit helpottaa, mut ei aina mee kokonaa pois :( 


ääkauhee forever_alone-olo ;_; sinkkuna on just parasta olla koska ei oo 1. ongelmia suhteen kanssa tai suhteen alottamisessa 2. ei tartte ihastuneena aatella mitäköhä se sanois jos sanoisin et tykkään siitä mut silti tulee jossaki vaiheessa se kohta et ei kestä sitä FOREVER ALONEEEE-oloa ja sitä poksahtaa(/itkupitku/masispasis jnejne.) mut toisaalta pitäs aatella sillai et tässä iässä ei oo mitää kiirettä ees vielä seurustella :) mut sit tullaan taas siihe ongelmaan et kestänkö mää oikeesti oottaa nii kaua omissa suruissani et joku prinssi uljas tulis ja pelastais mut tältä kaikelta? 


On kyl tosi hyvä ku mulla ei oo ketää ihastusta nyt ku oisin muuten koko aja iha masis ja aattelisin et: "vitsi oon ruma ja se ei varmaa haluu mua jajajaja" vaikka tosin aattelisin sitä vaikka mulla ei ois ihastusta "kukaa ei haluu mua ku oon näi poikamaine ja muodoton ja en koskaa meikkaa jnejnejne" ärsyttää se ku en osaa olla just se OMA ITTENI mikä haluisin olla, haluaisin aina olla joku muu johon vertaan itteäni. Se on oikeasti tosi ärsyttävää ja se rikkoo ihmisen sisältä niin että sen usko itteesä ja (ehkä) muihinki ihmisii häviää :(


äävitsi! kivaa purkaa taas :) harmittaa kyllä mut tää auttaa mua viemää sitä vähäsen pois. En tiiä huomisesta yhtää et minkälaine päivä on mut ainaki toivon/rukoilen/anelen sen puolesta että olis kiva päivä. Hyvää yötä kaikki ja hyvää kouluviikkoa! 

kohta!

+Kuvapostaus tulossa :)