heihei,tässä tulin nopeesti kirjottelee ennenku lähetää äitin kaa ostaa Annille synttärilahjaa <:
Tästä päivästä tulee varmaa tosi mukava ja hauskainen ! (: Kekkasin eilen jopa kivan asun sinne syndeille.
Se mun uus huppari, legginsit, musta ibuuthuivi ja sit varmaa meikkaan ja hiukset kikkuralle C: Se huppari on kiva ku se on nii pitkä joten sen kaa voi pitää vaikka vaan legginsejä.
Meikki on kai sellane et on ripsiväriä ja EHKÄ sellasta eyelineriä ;> Huihui,otettii kanit äske äitin kaa sisälle (: että ne on vaa nii rakkaita elukoita !♥ mut voisin tästä lähtee,ku mennää sinne lahjaostoksille (: Heijppa rakkaat lukijani !
;>

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti