tiistai 28. helmikuuta 2012

asdfghjkl

häröttää kamalasti. Ruka 2012 > lanit > härö+väsymys = 69.......................................XDDDDDDDXXXDXDXDDXD 50 LUKIJAAAAA!!! oumaigaad ei tuu selvää tekstiä yhtää liian häröhärö ku feispuukissa 69 keskustelussa


Hei rakkaat lukijat! Tässä lähiaikoina on tulossa iha sairaasti kuvia ja kirjotusta. Rukasta, laneista, mahdollisesta jyväskylän reissusta ja muusta hiihtolomasta. Tällä hetkellä istun täällä Saulilla lanittamassa :D kuha noi yhet tulee saunasta nii pääsisin opettelemaa vähä tf2 ja pelaamaa amnesia. Hyvää iltaa vaan kaikille! 

Higher you little mothafucka

sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Here today, gone tomorrow

Feeling right now:


I know I'm beautiful
I know I'm perfect just the way I am
I know I'm good in something
I know I can't make you love me 
and Its hurts 

~


Remember; If you wait a long time
There will be luck and happiness

lauantai 18. helmikuuta 2012

Keep calm and be a snake

Moi kaikki! Vapaapäivänä aattelin tulla postailee viime viikosta ja tästä viikosta. Tällä viikolla on ollu nii sairaasti kaikkee etten oo jaksanu/päässy/ehtiny tulla kirjottelee mitää ): Ruotsin, mantsan ja äikän kokeet tehty! Ruotsista tuli 8- ja mantsasta 7- äikän kokeet saadaan kai keskiviikkona (: Oon muute syöny tällä viikolla iha sairaana kaikkee! En välillä ymmärrä sitä et jotkut vaa on sillai: "en syö mitää koskaan koska siitä vaa läskistyy ja tulee rumaks jnejnejne päläpälä" ku oikeesti syömisestä tulee just hyvä olo! 

XD

Niinku mä sanoin nii tällä viikolla on ollu sairaasti kaikkee! kokeita, pänttäystä, abipäiviä, wanhoja ja ressiä! Mut samalla tää viikko on ollu pitkään aikaa tosi kiva ja piristävä eikä sellane koulun täyteinen masennusviikko. Tiistaina oli sit ystävänpäivä. Suht koht tylsä ystävänpäivä tänä vuonna, eikä oikee innostanu halailla koulussa mut halailin silti!

mun ystävänpäivä biisi


 kaverikuva! 

enpä otellu kauheesti kuvia koska fiilis oli sellane :) Keskiviikko meni aika rennosti! Kahella viimesellä tunnilla kässä ja sain tehtyä mun housuihin sen vyötäröresorin :3 ens viikolla teen ne lahkeet ja sit avot! saan housut laneihi :D ne on iha sairaan isot( ja haaremit) mut just sellaset mistä tykkään! Lodeki tais vähän niinq käyvä siinä meillä! Katottii Taru Sormusten Herrasta loppuu Legolas ah! Paistettii karjalan piirakoita ja ai että ne oli hyviä :D nytki tekee mieli! 

Saatoin sit Lodea ku se lähti kotii. Puhuttii siinä samalla ku käveltii et mitä väliä ihmisen koolla on oikeesti? Se ei määritä ollenkaa minkälainen oikeesti on. Ihailen Lodea koska sillä on aina omat selvät mielipiteet ja se osaa olla just sellane ku on :3 Oli nii hyvä mieli sen keskustelun jälkee et ku tulin meijä kodin edessä olevan pellon viereen nii vedin voltilla sinne lumihankee :D oli kivaa ku oli hyvä mieli!










 passikuva ):

Torstaina nukuin pommiin (yllätys yllätyys!) ja myöhästyin pari minuuttia kotsan tunnilta. En yhtää muistanu, et on se Abipäivä ja sitku astuin ylä-asteelle nii näin Nuuskamuikkusen ja Gorillan siellä :D Sniikkailin vaa niitte ohi etten sais huulipunaa naamaani. Harmitti ku ei ollu kameraa mukana, mut muistot on kyl paremmat ku keinotekoset kuvat! 

Oltiin alettu tekee sit ruokaa ja abiradio pyöri siellä taustalla. Siellä soitettii mm. WHOO-OO-OO FRONTSIDE OLLIEE:D laulettii vaa mukana siel luokassa. Oltii iha rennosti vaa ja yhtäkkiä joku avas luokan oven ja sit sinne syöksy Jani-Petteri, kana, ja joku shamaani vesipyssyjen ja huulipunien kanssa! Meitä kasteltii ja sotkettii huulupunalla :D Oli tosi kiva päivä! Sain myös enne enkun tuntia nippusiteet käsiin XD 

Illalla mentiin äiskän kaa kattoo Wanhojen tansseja. Parhain oli se niitten oma tanssi :D Hyvin olivat sekoittaneet niitä musiikkeja ja tanssiliikkeetki oli tosi hyviä (: 













Eilen oli sit se äikän koe ja meni kyl sillai aika hyvi! mut en viitti elätellä toivoa et saisin kutosta tai seiskaa parempaa koska en ehkä saa. Koulun jälkee menin pitsalle tyyppien kaa. Käytii myös hyppimässä lukion lumipenkoilla :D tein vaa kuperkeikkoja ja kaikkee tylsää ku toiset hyppi voltteja takaperin ja etuperin. Sohvi tuli meille sit yöks ja käytii myös nuorteillassa. Se opetus oli tosi hyvä siellä, mut tosi pitkä D: ei melkei keretty kauppaan. 

Ku tultii kaupasta nii Sauli ja Ville oli jo lähössä ): tuli jotenki kauhee ahistus ja yksinäine olo nii menin sinne rappusille yksin syömää suklaata ja miettii kaikkee. Just ku olin menossa syömää iltapalaa nii Sofia ja Emmi löys mut ja alko juttelee kaikkee. Puhuttiin kaikkea sellasta minkälaine olo on ja minkälaine mieli on ollu. Itkettiin myös. Iltahartaus alko ja mä menin iha itkuisena sinne koska halusin kuulla sen ku Kerttu ja Eeva piti sen. Itketti ku laulettii yks haikee biisi siellä. Mut mua helpotti tosi paljon ku sai purkaa jollekki kaikki tyhmä olo (: mut Iitu on ihana! Sitä oli kans alkanu itkettää ku mää itkin. En ymmärrä miten ilone ja piristävä Iitu jaksaa olla. Ens viikolla sit rukalla valvotaa ja puhutaa kaikkee joka yö! C:





 äiskä puhu saken kaa skypes :D ruotsin miljonääri teiniäiti


 sohvi on ihna!

Huomasin et huone taas päässy vähä epäjärjestyksee:




Ja pienen siistimisen jälkeen se näytti tältä:





iha normaalia :D:D:D::D

Viime viikolla oli se Valo Paljastaa (: En tyhjentäny kameraa sillo koko viikonloppuna nii en ehtiny tulla tekee postausta. Oli vähä jännää tulla sieltä takaoven kautta ku autoin äitiä kantaa sen työpisteen tavaroita. Näin siellä mun kavereita viitasaarelta C: Annen ja Janina viimeks joskus vuos sitte ehkä nähty :D Oli tosi kivaa siellä ja niin erilaista olla siellä ku oli ite rippikoululaine :) Ostin sielä Idän Ihmeet-pisteeltä Idän Ihmeiden fanikassin johon sain nimmarit♥ 














:D ilmeillä! machinen










Mentiin Sohvin kaa sit pappilaan jatkoille. Oli aika angstine tunnelma ku kaikki iha väsyneinä. Minä, Sohvi ja Jaakko sit juteltii siellä rappusilla suurimman osan ajasta kaikesta. Itteäki alko kyl väsyttää ku kello alko olee vähä yli kakstoista.

Sunnuntaina kävin mamman kaa jumpassa jonka jälkee tultii kotii ja tehtii paljon hyvää ruokaa! Kalle ja Pekka oli käymässä. Ja Henkka ja Henna tuli hakee meijän autoa lainaa ku ne meni ostaa Ikeasta jotaki juttuja ja sit ne ei ois mahtunu niitten autoon nii :D



XDDD aaw

Noni, siinä ois sit vähä asiaa toisenki eestä :D käyn täs vielä hyväksymässä sen Steamin kutsun vai mikä olikaa et pääsisin vähä harjottelee sitä tf2 syömistä voisin kans harrastaa jossaki vaiheessa :3 tekee mieli iha sairaana sipsejä! Pussi tossa metrin päässä sängyllä :D:D:D: Hyvää lauantaita kaikille! <:



Everyone has a private world, where they can be alone