One way Dream
keskiviikko 19. lokakuuta 2011
Missing my love
Yhyyps, ikävä ihmisiä. Taidan mennä ettimään jotakin mässättävää,
et jos sillä sit menis surkupurku pois.
Heejs
(:
Ps. I love you all
♥
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti