Hejs (--: Eilen en päässy koneelle ku olin maanantaina kakskyt vaille 12 asti koneelle nii äiti sit sano, et tisdagina ei ollenkaa koneelle. No eipä se mua kovin haitannu, vähä oisin vaa nettiä kaivannu yhessä läksyssä mut enpä sit oikei muussa. Kävin eile ridailee, meni iha hyvi paitsi sillon ku mentii harjotusravia nii mun selkä tuli kipeeks siitä pompotuksesta nii mun ope anto luvan et saan keventää. Ridailu jälkee lähin kotii ja kattomaan, tietenkin tiistaisin ;), rillit huurussa. Tänää oli sit iha jees päivä, väsytti vähä vaa hissan tunnilla nii melkei nukahi :-------D mut eipä tätä viikkoo ookkaa iha jäätävästi jäljel enää. Perjantaina nuorteiltaa (-: yay, toivottavasti tulee mahtava ilta !
Rerijo eile pesi itteesä äiskän mahan päällä, ja sit äiti vaa huutaa mulle et:
"Reijolla jäi kieli ulos !" :D aika söpöö.
Mutkal c:
Eilen illalla suihku jälkee Reijo joutu TAAS kerran mun malliks ;)
Rakastan tätä kuvaa, ReijoKeijoPeijo on always my lovely kittypitty ♥
Tos on eiliseltä aamulta tommone aamupeiliteiniherutus,
jag tycker om min hiukset tässä C::
sienii o vielki tuol hellan päällä ::D ne o iha koppuraisii ku äiti kuivattaa niitä
ja sit tekee meille niistä joskus ruokaa.
Ja tiedän, et musta ja äitistä tulee viel joskus malleja ;) varsinki ku mulla on märät hiukset
jotka o iha takussa ja äiti joka näyttää suomalaiselta muslimilta. Hauska ilta <:
Tämän aamune peiliherutus. Hiukset OLI täs viel hyvi mut koulussa erehyin
ottaa sen huivin pois ja ei tietenkää ollu pinniä mukana nii :----D
laitoin ponkkarilla otsiksen sit kiinni kässän tunni ajaks, se on vielki sillai kiinni. c:
Tollei !
Juu,en taija tänää tehä mitää ihmeellistä. Varmaa käyn saunas ja mässään pitkästä aikaa karkkia.
Nonniii <: Nyt sit alko tää nauramine ku yks maailman parhaista serkuista laitto linkin mulle yhtee videoo
:::D:D::D aika jees piristys.
XDDDDDDDDDDDDD
:::D PARAS ehkä ikinä kiitos sinä joka teit tämän ja pelastit pienen ihmisen maailman !
Juu,no minäpäs tästä voisin mennä kun ois jotaki läksyn tynkääki ehkä vähäse tuol repussa oottamassa.
Että hejssan, anteeks vähä tylsä postaus. Ens kerralla vähä jännempi <:: Hejs !












Ei kommentteja:
Lähetä kommentti