lauantai 24. syyskuuta 2011

Laura stole the internet

heissansaa (:(:(:: vähä oon rageeeeeeeeeee täällä ku kolmas kerta ku yritän kirjottaa uutta postausta ja joka kerralla kone lagannu nii hemmetisti et jeejee. tänää ei tuu yhtää kuvia kai ku en jaksa tätä jumalatonta lagiipugii koko aja.

Joo,viime viikolla oli vähän niinku tuksujen yökoulu. Oli aika kova meno :----D juostii mm. sateessa kebabille, suditin loden kanssa keskellä pikkusalia, yhet oli matojöpömakuupussikilpailua tui, puhuttua syvällisiä, itketty sun muuta (---: Oli kyl nii maukasta♥ tämä oli tälläinen once in a lifetime kokemus.

Eilen oli nuortenilta ::D:D:D oli sielläki aika sateenkaarimeininki. mutta eipä siitä enempää.

Kuvien sijaan laitan teille musaaa









joononiin,nyt oon nii ärsyyntyny tähä koneesee et lähen saunaa ):
Moikka kaikkii♥

lauantai 17. syyskuuta 2011

Kuviaa taas :---3

Heiheiii,taas kuviaaaa :--3 kauheesti kaikkee nii en oo kerenny tulla kirjottelee. Koulu stressaa, tarttisin tukiopetusta mutku ei oo aikaa, opettajat olettaa et me osataan kaikki. Ei oo kivaa.
Mut muuten menee tosi hyvin :----) kaikki masennukset on menny ohi jo ja kaikki jutut hoituu nyt maanantaina.
Joo täs ois niitä kuvia sit ~


















täs ois talodiskooosta kuvia vähä nää missä ihmiset bailaa :---)









































Hui rutto ku iha jumalattomasti kuvia :o huhhuh. no siinä ois sit, saa nähä pääsenkö koneelle jos se yks mokkipää ottaa koko viikoks netin <: mut no,mä viel täs vähä videoita laittelen tähä. 




Glee vaikutteista♥

mut nyt en jaksa enää ku tuol ulkona on nii nätti päivä ja pitäs kai syödäkki jotain <:
Että nähkäämme joskus, hejsaan♥

Ps. Maanantai on tärkee päivä, tsempatkaa mua !