Moiii taas (= Sunnuntai on kulunu aika jeesisti. Äitin piti aamulla puol yhentoista aikaa herättää mut kattoo Rillit Huurussa-uusintoja, mut se sit oli aatellu, et mun pitää saada nukkua. Jatkoin ennen jumppaa mun julisteprojektia <: Sitte kun oon käyttäny ne kaikki kuvat johonki nii alan ite piirtämää ja kirjottelemaa jotaki papereille. Näätte sitten kun se koko projekti on valmis. Jumpan jälkee kävin saunassa ja menin kattomaa telkkaria. Sieltä tuli Blondien Kosto-niminen leffa joka oli oikeesti tosi hyvä :D Syötiin sit minä, Pekka ja äiti lohta ja perunamuussia. Pekka läks äske tampereelle ): ja mamma meni kattomaa leffaa Päivi-serkun kanssa, kun täällä Saarijärvellä alkaa se elokuvaviikko jutska taas. Päätin sit tulla koneelle ennenku mene tekee läksyt ja jatkan mun julisteprojektia. Oon iha pissit housussa pelosta ja nauramisesta kun katon näitä Amnesia videoita, ei oikeesti :D
"Dressman white shirt collection" "Hidasta patistiini kävelyä" :D parhaita.
Keksin et voisin tehä täs vähän tälläsen ns. esittelyn, et minkälaista musaa kuuntelen (vaikka se olisikin teille jo tuttu, mut vähän tarkemmin) ja et minkälaisesta muodista/vaatteista tykkään ja et minkälainen elämäntyyli mulla on muuten (esim. uskonko jumalaan, oonko pessimisti vai optimisti jne.) Okei, tästä lähtee.
Alotinpas nyt vaikka tällä elämäntavalla. Elän mun elämää niinku mä haluan. Ja joskus elämä on niinku toi kuva, et se on synkkää ja ns. oikeeta elämää, mut yllättävän helposti mä osaan muuttaa jotkut surkeetki asiat arkena, viikonloppuina ihan millo vaa nii hyviks ja sellasiks, et niistä pääsee yli. Joskus elämä näyttää tolta kuvalta ja joskus taas tältä:
että kaikki pienet epämukavat asiat naurattaa ja kikatuttaa ja on ihan sekanen olo. Oon vaan onnellinen ja mikään ei saa mua nolostumaan ja oon vaa oma itteni sillai "Hater gonna hate" Joskus mulla on sellasia aikoja (niinku nyt) et mun mieliala menee niinku sillai VIUUUUUU oon ilone ja VIUUUUUUUUÄÄ oon iha tyhmä. Eli vaihtelee hulluna, mut yritän sit itekseni aatella, et onks se sureminen sen arvosta ? Siis, et mä voisin oikeesti niinku iloita joka päivä, mut sit annan vaan sille ängstille sen vallan. Mut nyt kun alan taas motivoituu enemmän koulussa nii yritän myös tasaantaa mun mieltä jotenki, meen Joogaan eiku joo :D
Kyllä, mä uskon Jumalaan ja en yhtää häpeile sanoa sitä. On vaa välillä pelottanu kertoo sitä, ku jotkut alkaa luulemaa, et mä yritän tuputtaa sitä uskoa ja sit ne alkaa karttaa mua, mut yleensä ne joille oon kertonu nii on sanonu, et uskooko neki vai eikö usko. Meijän koko perhe on uskossa ja äiti on Diakoni. Oon aatellu, et seurakunnassa ois kiva olla töissä isompana, joku nuortenohjaaja :D Ois siistiä. Ootan mun/meijän ens kesän ripariaki ihan niin SUUUPER innoissani et jees (: Mun mielestä usko on hyvä asia.
Ja seuraavaksi jatketaan musiikilla. Musiikki on sinänsä aika iso osa mun elämää, koska kuuntelen musiikkia joka päivä, koulussa, kotona, iltasin sängyssä, kun ootan bussia pysäkillä jne. Mulla ei oo sellasta kategoriaa mitä kuuntelisin ainoastaan vaan kuuntelen ihan mitä eteen tulee. On tietenki joitaki mieltymyksiä, mut en yleensä valita jos kuulee jotaki uutta. Jos tästä nyt alkais nimiä heittelee nii Taylor Swift on sellane mitä kuuntelen. En pysty myöskään sanomaa lempi laulajaani/artistia/bändejä ku on niin paljon kaikkee mitä mä kuuntelen. Musiikkia ku kuuntelee nii jaksaa enemmän olla motivoitunu johonki. Koulussa mua auttaa joskus se et jos meen yksin istumaa välitunnilla johonki ja kuuntelen jotaki piristävää ja sellasta menevää nii seuraava tunti menee sitte, et lauleskelen mielessäni ja teen tehtäviä tai jotain. Joskus musiikki vaikuttaa siihen, ainaki mun kohalla, et miten pukeudun. Jos oon kuunnellu sellasta Indie musaa tai jotaki Adelea nii sit pukeudun sillai metsän läheisii väreihi ja huppareihi.
Jaa seuraavaks vaatteet ja muoti. Mulla ei oo oikein sellasta tyyliä mitä seuraan. Pukeudun vaan sellasii vaatteisiin mis on hyvä olla. Rakastan vaan kaikkia maan läheisiä värejä vaatteissa, erityisesti takeissa. Haluisin omistaa iha hulluna isoja villapaitoja ja villasia sukkahousuja, koska ne on jotenki vaa nii ihania ! Kengissä rakastan tennareita, JOITAKIN (huom. JOITAKIN) korkkareita, tossuja, kumppareita. Kaikkia sellasia rentoja. Korut on sit sellasia mitä en sillei käytä muutaku joskus juhlissa tai jos meen konvaan yms yms. Korviksen reikiä mulla ei oo, mut aijon hankkia koska jotkut korvikset on NIIIIIN ihania, et niitä oikee himottaa pitää. Hattuja on kans mukava pitää ja pantoja. Talvella ihanan muhkeet pipot on aivaaan mahtavia♥
Täs ois vähä mun lempivaatteita
Ruutu-/flanellipaidat (:
Kaikenlaisia hupparit ilman vetoketjuja ja vetoketjujen kanssa.
Joitakin HARVOJA farkkuja koska vihaan kireitä housuja.
Vihaan mun jalkoja myös nii paljon etten tykkää näyttää niitä
kireissä farkuissa, eli löysät farkut on kans nam ;)
Ja nyt viimeseks Dreams (unelmat). Se on totta, et taidan unelmoida ehkä vähän liikaa, mut en ala vähentää sitä koska jaksan elää sillä pienellä unelmoinnilla arjessa, et oon jossaki Lontoossa kahvilla ja oon kihartanu mun hiukset ja mulla on iiiiiso villapaita ja sukkikset jalassa. Kenkinä mulla on converset joiden nauhat on löysällä, mut silti pysyy jalassa. Ja sit mulla on sellane vanhan aikanen ruskee olkalaukku jossa on mun iPhone(+kuulokkeet), kukkaro ja musta pallollinen sateenvarjo. <-- toi voi kuulostaa oikeesti teistä joistakin ihan niin sekopäiseltä ku olla ja voi, mut mulle tollasetki asiat on ihan nii hirveen tärkeitä joka päivä, koska mä jaksan elää niitten takia ja jaksaa joka päivä koulussa.
Pitäs hankkia tai tehä unisieppari o:
Juu,eipä täs oo enempää asioita mitä kertoilla teille. Aattelin laittaa musiikkia lataamaa ja käydä tekee läksyt ku kelloki on kohta puol yheksä. En nyt tänää taida kerkee tekee sitä julisteprojektii ): nyyh. No huomen sit. Mutta minä nyt sitten meen tästä. En tiiä tuunko kirjottelee viikolla ku yritän pitää mun näpit irti koneesta koska addiktio pahenee. Et heippa ja MAHTAVAA VIIKKOA KAIKILLE ! C:
WINTER, COME ON BRO ! ;_; ♥




























