Heeeeiissan kakkapyllyt! Olikoha ees maailman paras viikonloppu? :) Lähin siinä joskus vähä yli neljä sinne Hannalle, mut olin peril vasta joskus viideltä ku kävin halbikses ostaa vanilla limsa tölkit meille kolmelle.
nomnom!
Tulin sit sinne Hannalle. Ne pelas siel jo Guitar Hero'ta ( ROCK BÄNDIII) pelattii sitä siin tunti pari ja alettii sit leipoo kakkupohjia (: ne tuoksu iha munakkaalle ku ne oli paistunu uunis! :D Hannalla on aivan ihania elukoita C: Kaks kissaa - Nasu ja Jellona - ja kaks IHANAN ISOA koiraa - Lilli ja Nelli ! tui :) Kun oltii paistettu ne kakkupohjat ja laitettu ne jääkaappiin nii lähettii sit saunomaa. Sauna jälkee pukeuduttii kaikki yökkäreihi ja pelattii pleikkarilla jotaki party-peliä ja sellasta mis ammuttii niitä rosvoja! :D
Kissa meinas mennä sofian patjapussin sisää !
Tos tais olla kaikki kuvat lauantailta :) (tai ainaki ne mitkä muokkasin :D) pelattii sitä pleikkaria jonnekki kymmenee? ja sit mentii pelaa AMNESIAA ! Sofia pelas eka ja mul on videotaki siitä ku me pelataa :D:D:: en kyllä tänne ala laittelemaa. MUTMUT oli iha sika kivaa! Pelasin itteni melkei puolee välii ;) ku ei jaksettu enää amnesiaa nii mentii takas pelaa pleikkarii <: Soiteltii vaa guitar hero'ta jonnekki kolmee asti yöllä jonka jälkee tehtii mulle peti ja alettii koisii (:
kyllähän kivasti ne seittemä kuus tuntia tuli nukuttua :D Heräsin vaa aamul puol kasi aikaa ku Nasu nauku oven takana ja olin sillai: "ÖLBSFLKBFVLBFVD haluun nukkuu ;_;" kyl mä sainki unta sit :---) yheltätoista sit oli herätys et kerettäs laittaa kaikki valmiiks. Hanna meni suihkuu, minä ja Sohvi sillä välillä sit laitettii ne meijä petit pois C: tehtii ekana se täytekakku ja siitä tuli tälläne:
omnom :3
Tehtii ton lisäks kaks pitsaa, yhen suolasen piirakan - joka oli aivan mahtavan herkullisen hyvää! - kolmen suklaan keksejä ja boolia! Karkkia oli sit lisäks myös PALJON :---) Olin kauhee sokerisyöppö ku leivottii :D napsin koko aja vaa jotaki! tuli sit nii paha olo siitä napsimisesta et lopetin. Onneks se ruisleipä ja jääkahvi autto <3
Leipomisien jälkee mä kävin suihkussa ja alettii laitella itteemme. Olin tosi tyytyväinen ku onnistuin mun silmän rajauksissa! Ja se Hannan punanen huulipuna aivan ihana :) Bileet alko siinä ja porukkaa rupes tulee. Oli kyl tosi rento meininki. Mulla itellä on vaa aina sellane jotenki ahistunu olo tollasissa isoissa bailuissa, kai luulen jotenki et jään ulkopuolelle tai jotai... Äiti sit haki mut siin seittemä aikaa (: se oli käyny Kallen luona nimipäivä onnittelemassa sitä.
tui Hanna! :)
tui Sohvi! :)

Kiitti Hanna ja Sofia tositositosi kivasta viikonlopusta viel kerran (: Teijän seurassa on oikeesti nii helppo olla ja viilettää. Meil on aina melkei hauskaa ja puhutaan kaikkea. Ootte aiva mielettömän tärkeitä ja teitä EI VOIS kukaa korvata! Love you two <3
On innostunu kattoo sellasen ruotsalaisen jätkän tekemiä Let's Play-videoita. Se jätkä on PewDiePie! Heittää kyllä iha sairaa hyvää läppää :D Ja sen enkku on WAULJDBSA ku vaik se on ruotsalaine nii WAU! Oon jo kattonu siltä niitä Penumbra-videoita ja joitaki Amnesia-videoitaki, mut en sit sillai. :D::D vähän eile hörähtelin ku huomasin et se on pelannu jonkun Barbie Adventure-pelinki. Katoin eile sen yhen ja tänää kaks. Nauroin iha sairaasti tänää ku katoin niitä ::D:DD::
"go barbie go! look at me barbie, LOOK AT ME!!" :D::
Ja viikonloppu meni, mikäs sitten tuli? No maanantai ): ei kiva ei. Olin kyl tyytyväine itteeni ku jaksoin meikata! ja laittaa hiukset (:
Eilen ku äiti haki mut pois Marjolta nii se ehotti siinä, et mehä voitais siirtää se meijä pöytäkone poikienhuoneesta mun huoneesee koska kumminki käytän sitä enemmä. Olin vähä eka sillai: "ookeii.." mut sit tajusin mikä hyöty siit on! Mun kaikki kuvat mahtuu paremmi kaikkialle ja saan ladattua kaikkee sinne ku siin on nii hyvä muisti! Mun piti jo tänää raahata se tänne, mut tuli nii kaihoisa olo ku pitäs luopuu tästä vanhasta pierusta ):
Täs vähä mun luomuksia koulusta(tunneilta)
MY NAME IS PEWDIEPIE ! not ready yet ):
Tänää oli kokonaisuudessaan iha mukava päivä. Väsytti aiva järkyttävästi aamulla nii menin vasta kakskyt viis yli alas. Söin ja puin ja lähettii sit kouluu. Äiti alko sit puhuu mulle siitä Nuorten työleiristä joka on kesällä. Se ehotti et menisinks mä sinne nii saisin rahaa sinne Australiaan. Olin iha innoissani ja olin heti jo menossa töihi :D Kerroin Lodellekki siitä ja seki innostu! Mun pitää ny vaa urkkia enemmän tietoa äitiltä, et mitä juttuja siellä ois. Jäätelökioski ois aika maukas, mut sinne ei välttis pääsis kaks työntekijää samaa aikaa :( mut silti! Mennää sit vaikka poimimaa mansikoita jonnekki farmille jos ei muute :D Saa ainaki massia! mut joo. Ei mul sit kai muuta, tästä menen kohta alas tekee ruokaa koska maha kurnii ja ruoka on hyvä ystäväni (: On aika hyvä olo, no alemmuuskompleksi C: see ya guys!
















































