tiistai 31. tammikuuta 2012

I made you a bass, but I dropped it

Heeeeiissan kakkapyllyt! Olikoha ees maailman paras viikonloppu? :) Lähin siinä joskus vähä yli neljä sinne Hannalle, mut olin peril vasta joskus viideltä ku kävin halbikses ostaa vanilla limsa tölkit meille kolmelle.

nomnom!

Tulin sit sinne Hannalle. Ne pelas siel jo Guitar Hero'ta ( ROCK BÄNDIII) pelattii sitä siin tunti pari ja alettii sit leipoo kakkupohjia (: ne tuoksu iha munakkaalle ku ne oli paistunu uunis! :D Hannalla on aivan ihania elukoita C: Kaks kissaa - Nasu ja Jellona - ja kaks IHANAN ISOA koiraa - Lilli ja Nelli ! tui :) Kun oltii paistettu ne kakkupohjat ja laitettu ne jääkaappiin nii lähettii sit saunomaa. Sauna jälkee pukeuduttii kaikki yökkäreihi ja pelattii pleikkarilla jotaki party-peliä ja sellasta mis ammuttii niitä rosvoja! :D 








Kissa meinas mennä sofian patjapussin sisää !

Tos tais olla kaikki kuvat lauantailta :) (tai ainaki ne mitkä muokkasin :D) pelattii sitä pleikkaria jonnekki kymmenee? ja sit mentii pelaa AMNESIAA ! Sofia pelas eka ja mul on videotaki siitä ku me pelataa :D:D:: en kyllä tänne ala laittelemaa. MUTMUT oli iha sika kivaa! Pelasin itteni melkei puolee välii ;) ku ei jaksettu enää amnesiaa nii mentii takas pelaa pleikkarii <: Soiteltii vaa guitar hero'ta jonnekki kolmee asti yöllä jonka jälkee tehtii mulle peti ja alettii koisii (:

kyllähän kivasti ne seittemä kuus tuntia tuli nukuttua :D Heräsin vaa aamul puol kasi aikaa ku Nasu nauku oven takana ja olin sillai: "ÖLBSFLKBFVLBFVD haluun nukkuu ;_;" kyl mä sainki unta sit :---) yheltätoista sit oli herätys et kerettäs laittaa kaikki valmiiks. Hanna meni suihkuu, minä ja Sohvi sillä välillä sit laitettii ne meijä petit pois C: tehtii ekana se täytekakku ja siitä tuli tälläne:


omnom :3

Tehtii ton lisäks kaks pitsaa, yhen suolasen piirakan - joka oli aivan mahtavan herkullisen hyvää! - kolmen suklaan keksejä ja boolia! Karkkia oli sit lisäks myös PALJON :---) Olin kauhee sokerisyöppö ku leivottii :D napsin koko aja vaa jotaki! tuli sit nii paha olo siitä napsimisesta et lopetin. Onneks se ruisleipä ja jääkahvi autto <3






Leipomisien jälkee mä kävin suihkussa ja alettii laitella itteemme. Olin tosi tyytyväinen ku onnistuin mun silmän rajauksissa! Ja se Hannan punanen huulipuna aivan ihana :) Bileet alko siinä ja porukkaa rupes tulee. Oli kyl tosi rento meininki. Mulla itellä on vaa aina sellane jotenki ahistunu olo tollasissa isoissa bailuissa, kai luulen jotenki et jään ulkopuolelle tai jotai... Äiti sit haki mut siin seittemä aikaa (: se oli käyny Kallen luona nimipäivä onnittelemassa sitä. 

tui Hanna! :)



tui Sohvi! :)
 

Kiitti Hanna ja Sofia tositositosi kivasta viikonlopusta viel kerran (: Teijän seurassa on oikeesti nii helppo olla ja viilettää. Meil on aina melkei hauskaa ja puhutaan kaikkea. Ootte aiva mielettömän tärkeitä ja teitä EI VOIS kukaa korvata! Love you two <3

On innostunu kattoo sellasen ruotsalaisen jätkän tekemiä Let's Play-videoita. Se jätkä on PewDiePie! Heittää kyllä iha sairaa hyvää läppää :D Ja sen enkku on WAULJDBSA ku vaik se on ruotsalaine nii WAU! Oon jo kattonu siltä niitä Penumbra-videoita ja joitaki Amnesia-videoitaki, mut en sit sillai. :D::D vähän eile hörähtelin ku huomasin et se on pelannu jonkun Barbie Adventure-pelinki. Katoin eile sen yhen ja tänää kaks. Nauroin iha sairaasti tänää ku katoin niitä ::D:DD:: 

"go barbie go! look at me barbie, LOOK AT ME!!" :D::

Ja viikonloppu meni, mikäs sitten tuli? No maanantai ): ei kiva ei. Olin kyl tyytyväine itteeni ku jaksoin meikata! ja laittaa hiukset (:


Eilen ku äiti haki mut pois Marjolta nii se ehotti siinä, et mehä voitais siirtää se meijä pöytäkone poikienhuoneesta mun huoneesee koska kumminki käytän sitä enemmä. Olin vähä eka sillai: "ookeii.." mut sit tajusin mikä hyöty siit on! Mun kaikki kuvat mahtuu paremmi kaikkialle ja saan ladattua kaikkee sinne ku siin on nii hyvä muisti! Mun piti jo tänää raahata se tänne, mut tuli nii kaihoisa olo ku pitäs luopuu tästä vanhasta pierusta ):

Täs vähä mun luomuksia koulusta(tunneilta)

 MY NAME IS PEWDIEPIE ! not ready yet ):




Tänää oli kokonaisuudessaan iha mukava päivä. Väsytti aiva järkyttävästi aamulla nii menin vasta kakskyt viis yli alas. Söin ja puin ja lähettii sit kouluu. Äiti alko sit puhuu mulle siitä Nuorten työleiristä joka on kesällä. Se ehotti et menisinks mä sinne nii saisin rahaa sinne Australiaan. Olin iha innoissani ja olin heti jo menossa töihi :D Kerroin Lodellekki siitä ja seki innostu! Mun pitää ny vaa urkkia enemmän tietoa äitiltä, et mitä juttuja siellä ois. Jäätelökioski ois aika maukas, mut sinne ei välttis pääsis kaks työntekijää samaa aikaa :( mut silti! Mennää sit vaikka poimimaa mansikoita jonnekki farmille jos ei muute :D Saa ainaki massia! mut joo. Ei mul sit kai muuta, tästä menen kohta alas tekee ruokaa koska maha kurnii ja ruoka on hyvä ystäväni (: On aika hyvä olo, no alemmuuskompleksi C: see ya guys!


torstai 26. tammikuuta 2012

Morsoja siellä ja morsojä täällä !

Moi kaikki ! Täällä taas paremmin mielin :) oli oikeesti aika hyvä päivä ! Musikaalissa vaa puhuttii nii henkeviä, et pääsi aikamoine itku D: Tanssi tunnilla AH ku Emma vähä rentoutti mua ! "mmmm :)" :D:D Huomenna meen sit Hannan luo yöks & synttäreil ! Sofia menos mukana :D pelataa Amnesiaa illalla, voi että hulvaton ku sokerihumala siihe lisäks nii :D:D:D::D kiljun ääneni iha tuusan nuuskaks ! 


Rutto ! Tajusin täs pari päivää sit et mun pitäs alkaa säästää rahaa koska tarttisin uuden koneen, uudet kajarit, uuden headsetin ja uus radioki ois iha kiva tänne 0: Rippilahjaks saan tietenki massia, mut se uus kone ois oikeesti aika kiva täs lähiaikoina ! Tai sit joku ulkone kiintolevyki ois kiva ku tän koneen muisti iha jostaki sieltä syvimmästä reijästä |:< Tai sit voisin myydä noita mun manga kirjoja (joita on oikeesti aika rutosti D:) saisin niistä aika kivat massit kasaan jos suurimman osan myisin. 

I want to Kill EVERYBODY in the world 


kyykky kakalla!



Ei mul oo tylsää ollu ! Hyvä mieli vaa ku oon ottanu noinki tyhmän näkösiä kuvia itestäni :D No mut senki kakkapääätt ! Mä meen ny kattoo telkkaa, ja sit ehkä maybe suihkuuun. Eli morsot vaa kaikille ja hauskaa huomista perjantaita kaikki ! :) Have a fun weekend, I will ;)


PEPPI on ihana !



keskiviikko 25. tammikuuta 2012

I really need someone to put the smile on my face

Heii ! Aamulla oli vähä huono olo nii jäin kotii nukkumaa :---) HIH. 


Ku eilen menin sänkyy nii jatkoin sen hirveen kirjan lukemistä ): en tiiä mikä masokisti mustaki on tullu... eniveis ! se kirja on Rakastaako kundit laihoja? Se kertoo sellasesta Jo nimisestä tytöstä joka pitää itteään läskinä vaikka on kokoa 36. Se alkaa laihuttaa siinä kirjassa ja aika huonoi seurauksi. :s Luin sen iha etukannesta takakanteen koska se oli oikeesti aika hyvä kirja. Mut mä vaan sain kauheita alemmuuskomplekseja, really guys. Aina ku Jo siinä kirjas nii meni peili etee ja kerto et: "Näytin edelleen läskiltä. Reiteni olivat - niinkuin aina - tukit" nii mä ite aloin voimaa hirveen pahoin. Sen Jo'n puolesta mutta myös itteni puolesta. Tuli just sellane olo, et oon ihan oikeesti hirveen läski ja vaan täynnä rasvaa. 


Se kirjan teksti ja juoni vaikutti muhu nii paljon, et ku olin eilen sain luettua sen nii aloin itkemää iha hanaa. Itkin ehkä 40 minuuttia nii, että oikeesti sattu tänne sisälle ja päähä ja möngersin vaa sängyssä. Kuuntelin Christina Perrin A thousand Years ja itkin senki aikana paljon. On se vaa varmaa pakko myöntää, et oon mä aika tosi herkkä kaikelle tälläselle... Mietin äske ku heräsin et mun pitää oikeesti saada tää mun itseluottamus ylöspäin. Mun pitää vaan jaksaa aatella itestäni hyvää. Sanoo joka aamu peilille: "Olen ihana". Mut silti se ei auta, oon kokeillu. Kaikki tuntuu nii epätoivoselta! I really need some help.


Haluaisin oikeesti uskaltaa kesällä mennä ihanissa bikineissä uimaan niin että mun ei tarttis aatella miltä näytän ja olisin ylpee itestäni! Ja haluaisin käyttää ihania minishortseja kesällä kivojen paitojen kaa ja olla just sellane ku oon. MUT AINA tulee ne rajat. Aina ne hemmetin tyhmät rajat mitkä rajottaa mua. Ne rajat jotka viestittää mun päähän, silmiin ja muuhun kroppaan et: "Sä oot lihava. Älä järkytä muita sun reisillä ja olemattomilla rinnoilla. Tee toisille palvelus :)" sitten vaan jään rannalle vaatteet päällä ja ajattelemaan kuinka huono ihminen oon sen takia että oon lihava. 


TODELLA kaunis

Ja nyt taidan sit mennä syömään mun Ben&Jerry's jätskin loppuun ja tekemää jotaki hyvää ruokaa. Heippa!


tiistai 24. tammikuuta 2012

Right time, right now

What's wrong being small,
what's wrong being short,
it's okay, it's okay, it's you over flowers
you're pretty, pretty, than others
You have long eyelashes and your belly is cute

-Boyfriend

Ei, ei se ole söpö.
enkä ole pieni.



lauantai 21. tammikuuta 2012

and you're belly is cute

Heeii ! vähä tos aamulla meinas niska jäpittää :----D herättii Emman kaa puol yheltätoista ja puhuttii kaikkee. Oli nii paljon kaikkia ajatuksia, et en oikei tienny mitä pitäs aatella. On nii sekane olo ja en tiiä miten päin pitäs olla, ku ei oo oikee mikää olo sittenkää. Kuuntelen vaa Don't touch my girl'iä ja toivoisin vaa jotaki ihmettä mikä tapahtuis ja alkaisin taas hymyilee. 





Hey yo, andwe neunge ttak hana isseo
motcham neunge ttak hana isseo

neon janha, aljanha, tumyeong han
nae yeoja son daejima

naman naman naman bodeon your eyes
sok nun sseobe bbajyeo beorin your man

oneun gil, aljanha, na yeogi isseo




She's a liar, an tteonan da haet janha yo
johat deon geot deulman, nan gieok nayo wae yo
geudaen eodin gayo, nan yeogi it janha yo
tteonaji ma yo, eotteohke haeya salsu it nayo
kajima yo, nal apeuge hajima yo
gaseumi apa wa beotilsu ga eobt janha yo

Geojitmal irago jangnan
i eotdago bballi malhaeyo
jebal.



Someone: "Hi ! It's everything okay :)"
Me: "Yeah. I'm just tired."

perjantai 20. tammikuuta 2012

I'M SEXY AND I KNOW IT

MOI KAIKKI ME OLLAAN IHA SEKASI JA IHA PÄRINÖISSÄ ! Oikeesti, KONVASSA SOI SKRILLEXIÄ O_______O OIJOIII ääni sillai painuksissa ku huusin Vilman kaa vaa iha täysiä siellä ! "I WANT TO KILL EVERYBODY IN THE WORLD!" HALUUN TAKAS ÄKKIÄ :) KIITTI 9E HIRMUSESTI ! & Emman kaa jatkot -->

in Facebook


you're my ladyy ! NAM x3

Lähetää kohta kai syömää jotaki ( JÄTSKIÄ ) ja jotaki. Iha mahtava fiilis ! Kohta Don't touch my girl ja Falling U karaokee :3 Heipsan ja mahtavaa viikonloppua teillekkin !

torstai 19. tammikuuta 2012

I'm crazy crazy crazy crazy

Babe baby baby baby in my Love
La la la la la la la Baby won't you shine me


Aamu meni T-aran Falling U biisin kanssa ja mieli vähä maassa. Koulussa sit oli iha kivaa, musikaalissa kans, esitys meni mun kohalta huonosti, tanssissa oli Emman kaa kivaa :--------D ninjailtiin saarella ja opettajan päällä. 

falling falling falling falling in you

OIKEESTI oon kuunnelly Mr. Simple'ä tällä viikolla iha koko aja ! On nii hyvä biisi et ei mitää rajaa :D muutenki kaikki korealaiset popitus biisit iha nii AH. 



oumaigaad oumaigaad mah iers C:

ääähuomenna konva ja ei oo yhtää konva-olo ! toivottavasti tulis ku haluisin bilettää kaiken tän tyhmän olon pois. Lähen vaik mun suitis ja rasvasella letillä sinne tanssimaa ja riehumaa poikien kaa jos ei muute ! Okei, Emma luultavasti haluu laittaa mun hiuksia nii ei rasvalettiä, ja mekkoki pitäs laittaa HNNNG. mut joo, nyt menen ! anteeksi paljon tämä tylsäpostaus. Konvasta sit enemmä (: Heipsu !

olo ku auringolla. (:

+ VALTTERI ENNUSTI MUN TULEVAISUUDEN:
kävelen jonnena ympäri käytäviä ja tärisen. :D kiva.

keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Right now I don't give a f*ck


Kässäätteks te ? Mä en ainakaa yhtää. 




Name a day

and I name it Laura.

Moi kaikki ! Tänään siis oli Lauran päivä :) jee ! Sain äitiltä aamulla maailman kivoimman pipon C: here it is !


Eiks ookki hieno ! Toi on tosi mukava päässä (paitsi varotan: jos on pitkä otsis - niinku mulla - nii se on aika varmasti tota pitäessä silmillä D:) ja noi pompulat on nii kivat :D Tää päivä on oikeesti ollu iha paras ! Mul on ollu joku ihme naurukikatus hysteerinen tauti ja sit oon vaa hymyilly koko aja. Ja nyt on sellane olo et haluun vaa tanssia tota Bubble Pop'pia :D kiva olo !

tuiiiiiiiii!

Äiti on edellee kipeenä ): täytyy nyt kattoo sen konva-jutun kaa - Emma siis tulossa enne konvaa meille ja sit konvan jälkee vielä yöks - et jaksaaks se mamma viedä ja kuskailla meitä. Jos ei se jaksa nii sit meen Emmalle enne konvaa ja laitetaa ittemme siellä sit :----) pukeudun mieheks sinne ! Pelikorttien jakajaks :D käyn hakee tyttösiä tanssimaa ja pidän hitaitten aikana pyllystä kiinni eiku. Mut uskoisin et tulee aika kiva konva ! 

Kuuntelen One Directionia ! ah mikä bändi :3 mut meinaa olla sellane tyhmä olo nii kuuntelen tällästä vähä angstibiisiä:


ohopsista ! Angsti lähti ku aloin kuuntelee I am the Best'iä :D mitenkäs ihmeessä. mutmut aaaaaah paras biisi. Ei siitä mihinkää pääse ;) Huomenna ois musikaali ! monta sydäntä C: ja minä, Ansa ja Marjo esiinnytään siellä HIIIII :D Tanssitaa Bubble Pop ! Jänskääää. 

uuu boy !

HUU kello vasta puol kuus ! oikeesti ei voi olla ! Mahtavaa, tässä välissä läksyt -> et see ya. Teen EHKÄ konvapostauksen ;3 ja näätte mun hienon mr. simple videonki MAYBE. Moi moi ! C:


The last man standing.