sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Season lover

Spring 

Rakastan kevättä ku sillo alkaa tulee lämpimämpää ja kukkia alkaa tulee,
ja linnut palaa takas tänne ja piristää meijä talvihorroksessa olijoita (--:

Summer 

Tykkään kesästä siks ku sillo on lämmintä, ja on loma ja pääsee frendien kaa pitää hauskaa melkei
joka päivä jos haluu ja rahat riittää (--: vaikka ei rahaakaa tartteta et ois hyvä meno.
Ja pääsee ruskettuu !

Autumn!

Rakastan syksyä kaikista eniten ! Sillo on värikästä ja lehdet on het tulessa ku ne lähtee
putoilee puista alas ! (--: Ja syksyl on ihana ottaa kuvia niistä puista jotka on esim. tollasia kirkkaan
oransseja tai keltasiaJa seki syksyssä on kivaa, et alkaa koulut ja on mun synttärit (--:

Winter!

Talvi on kyl sit kans ihana vuodenaika ! Sillon kaikki on nii ihanaa, kaikki on sellasen hunnun peitos
ja ulos pääsee ottaa villapaita&sukkis kuvia (--: Ja talvella on joulu ja kaikkee
kylmänä päivänä vaik joskus illalla on kivaa juoda lämmintä kaakaoo keksien kaa (----;

Juu täs tälläne kiva season jutska <: Tänää ei oo varmaa muuta ku jumppa minne meen yhen aikaa mammman kaa ja oon iha innoissani ku pääsee tanssimaa ! Ja kuuntelee Adelee :) Illal varmaa läksyjä ja AT40 listaa + tietenki BB. MÄ taidan nyt lähtee syömää vähä jotaki ennenku lähetää sinne jumbbaan <: etten ihan kupsahda sinne. Hejppa.


Snowy dreams,
icy hearts,
cold noses,
warm hugs.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti