torstai 29. maaliskuuta 2012

Keep calm and just keep calm!

Hejssaan! Mites mennee :) mulla menee HYVIN jee tosi kiva ja mahtava päivä taas takana! Kävin tossa eilen Nooran kanssa kylillä :D lupasin sille et teen meijä kyläilystä postauksen mut ei oo nyt kuvia muokattu ni sit vähä myöhemmi :) Tänää oli tanssi ja oli iha sairaan kivaa! Pitkästä aikaa mulla oikeesti oli tanssissa hyvä mieli ja KIVAA :) Kotona sit tanssin jälkee karsin mun manga kirjoista kaikki tarpeettomat pois. Hinta luokka on siinä et yks ois kakosen, neljä ois vitosen ja kaheksa kympi :) et eiku tarjousta vetää! 


Huomenna sit koulussa ainepäivä :( mut oikeestaa ei haittaa koskaaaa jee on nii rento päivä :) äikkään ei tartte ottaa kirjoja mukaa koska meillä on lukutunti jajaja minu ja Emman enkun tunti viimsesellä tunnilla :D Koulu jälkee meen sit Maljolle Ansan kaa :3 reenataan kai joitaki tansseja ja jutellaa ja tämmöstä. En tiiä vielä meenkö nuorteiltaa koska mun pitää pakata lauantain Fools Night-matkalle kamppeet ja pittää mennä aikasi nukkumaan ku siellä tapahtumassa pitää olla kymmeneltä :( sinne meni ne viikonloppu unet, mutta onneks on olemassa päiväunet! :) Kauheen positiivine olo!


Joo, taas yökoneiluks menny! :D Vois suunnata nokan kohti sängyn pohjaa ja lämmintä peiton alusta :) en tiiä millo teen yhteenvedon kaikesta mut kyllä se viel tulee! Heippa, love you all!

we're gonna party like lilili laalalaa!

+TETti paikka saatu ja 56 lukijaa jeee


sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

lauantai 24. maaliskuuta 2012

chillin' in kyoto

osaan hyvin


haluaisin osata



rakastan





aijon tehdä tänään




kuuntelen


huomenna aijon



heippaa, ei ollu hirveen inspiroiva olo ni tämmöne sit :D viettäkää kiva loppu viikonloppu! :)


tiistai 20. maaliskuuta 2012

positive plus+

hälälälälänaurattaa 


melekosta, blogista loppui kuvien tallennustila ):): mut ei oikee osaa olla kyrsiintyny ku
nii hyvä mieli ja kaikkeejeeejee huomenna kemian koe ja luin tännää siihe nii hyvi
jaeeeeeei vitsi biolania löytyy :D::D:D: hei ei tartte oikeesti ymmärtää mua! 
on nii sekopärinä olo et taidan yökoneilla taas tännää! okei en tiiä :D:D: 

Mulla taitaa olla suhun pieni pakkomielle

maanantai 19. maaliskuuta 2012

run it on repeat, over and over again

"tuota noi ni minu poika ei oo veloissa kellekkää" :D::D:D:D::D: 
ville, jojeli ja sauli jees seuraa :)





kaikki on nii vitun mustaa
ja vitun valkosta


ei ressiä kestä tää pää, mut onneks on sentää 
tällästä musiikkia joka saa sen ressinki katoomaa!

Ei mulla mittää ihmeellistä tännää! Musikaalissa oli iha sairaan kivaa ::D:D ja oon nii tyytyväine ku sain luettua kemian kokeesee(ja kirjoteltua kaikkee vihkoo) muistan nyt iha sairaasti kaikkee mitä en tunneilla muistanu :) ja sain matkapäiväkirjanki sillai kivaa vaiheesee et huomenna teen sen sit loppuu. Tänää kybältä Helteinen Helmikuu, ai että! Maanantain koho kohta :) ruotsalaisetki osaa tehä hyviä teevee ohjelmia. mut nyt veljet ja siskot, heippa! seuraava postausta en tiiä vielä joten siihen asti! Hejssan :D


sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Tavallisten joukos tää kummallisten kukka

Heiiimoi, enpäs oo ikuisuuksii postaillu :D joo no ei täs oo sillai mittää tapahtunukkaa. Konvassa kävin perjantaina. Ei oikei ollu kovin up olo, enemmänki low. Vessassa oleilin suurimman osan konvaa, mut ei se mittää, ei se mittää. Ainaki muilla oli hauskaa :) tää vkl on ollu melko jees. Lauantaina iskä kävi c: oli melekosta nähä se ukko pitkästä aikaa! Ei ollu muuttunu hirveesti. Mä taas kuulemma olin muuttunu :D hehe. Kahen vuoden aikana sitä sit kai muuttuu. Tänää kävin Marjolla c: opeteltii se Ike Ike sille meijä tiistain tanssi tunnille. 


Oltii sit tulos kottii nii huomasin et OHOPS soitin unohtu marjolle :( menin iha slaagiin ku tiesin et äiti ei lähe ajaa takasi yhen soittimen takia. On nyt ollu iha sairas olo ku ei oo saanu pittää kuulokkeita korvissa. Yritin lukee kokeisiinki tos (kemiaaa) mut eihä siitä mittää tullu. Muistin sit ku meijä ala-astee ope kerran oli sanonu et jos mulla on yhtää mittää ylimäärästä juttua samalla ku luen läksyjä tai jotaki luen nii mun keskittymine on kauhee heikkoa. Turhautti sit ihan kamalasti ku tajusin et jeemullon keskittymis ongelmia jeeoon tyhmä jeeei tuu mittää mistää... Itkin sit about puolisen tuntia ja yritin päntätä sitä kemiaa, mut eihä siitä mittää tullu. Matka päiväkirjaaki oon yrittäny tehä täs koneella, mut eksyin sit faceen jee:) lähen kohta suihkuu, ku aattelin kirjottaa tota johonki kymmenee asti jos sillo menis nukkuu. Et moikka kaikki!

 huomatkaa toi kampaus! sonny moore on kiva


lode on matto (: ja mä oon teppo. ja yhdessä me ollaan matti&teppo
hähä

rakkaus!


lauantai 10. maaliskuuta 2012

we♥it

ny on we♥it:ssä tili mulla :D oon ollu vähä ulalla tos ku oon muokkaillu
noita nimiä ja kaikkee, mut nyt on melko selvää kaikki :)


I can see you looking at me, I know what you see

Moi ja hyvää lauantaita kaikille :) Eilinen nuortenilta - niinku vähä arvelinki - tosiaan sai mun ajatukset muualle! Oli sellane neutraali fiilis koko aja. Kun sain kahvia ja jätskiä nii siitähän se ilo viel irtos enemmä :D Kuuntelin Joonan kanssa musiikkia sen mp4:ta ja sain moonen monta eargasmia :D Oli tosi kivaa :) ku tulin kotii nii telkusta tuli The Ghostrider nii katoin sen Reijon kanssa ja lähin sit nuqmaa. Ilta meni melko perfectosti! mut nyt kuvia:


 Joel ja Emma :D
 Iitu on kolli

Pihla ja Iitu :)


 Onni :D
 Jesse :D:D
 keskittykää Emmaan :D::D:D:

tässä näette Joken kivut

 I'M DRUNK

 kavrukuva :)

 :D
mindfuuuck!

Tänään ei sit oo sillai mitää ihmeellistä käyny. Nukuin lasteohjelmien ohi :( mut ainaki on kaikki univelka pois♥ ja katoin sen Avatar boksin loppuun, kävin suihkussa, meikkasin turhaan :D ja kuvailin vähä. Äitin piti tulla hakee mut Yhdessä Enemmän-messuille, mut se sano et siellä on tylsää nii en sit mennykkää. Nyt oon vaa ollu täs koneella, kuunnellu musaa ja muokkaillu vanhoja ja uusia kuvia :) rentoo


nää on kaikki enimmäksee mun omia pärstä kuvia joten kestäkää se :D
kattokaa ku oon ollu pieni joskus!



"olkaa neutraaleja!"








Just tässä viikolla tyhjensin mun koneen kaikesta turhasta musiikista. Nyt on jäljellä kaikki Skrillexit, LMFAO:t ja kaikki korealaine/japanilainen. Äsken laitoin vaa Windows Media Playerin auki ja tungin kaikki korealaiset biisit sinne :D ihanaa viel ku tää on sekotuksella ni♥ nyt soi Super Juniorin Mr. Simple yks niistä monista rakkauksista mitä yleensäkki kuulokkeista kuuluu

testailin vähä tota manuaalilla kuvaamista ja tässä tulos





nostalgia



Joo yritin äske tunni vääntää SOMEDAY...-listaa mut eihä siitä mitää tullu ku kuvia iha liikaa ja sillee :D mut nii. Ei täs mitää ihmeellistä, aattelin tehä tilin we♥it:n VIHDOIN JA VIIMEIN :) että sinne sitte seurailemaa ja tykkäilemää mun kuvista. Tää loppu päivä taitaa mennä koneella ja kotona tsillaillen. Pitäkää kiva viikonloppu kaikki rakkaat!






words don't work, but music works