perjantai 21. lokakuuta 2011

I laugh because - I've known sadness

Jokainen meistä hakee hyväksyntää jossakin elämänsä vaiheessa. Jotkut saavat hyväksyntää, jotkut eivät.
Mitä käy niille jotka eivät saa hyväksyntää ? No one knows, koska jokainen on varmasti tuntenut sen tunteen, kun ei ollakkaan hyväksytty ja jätetty pois jostakin jutusta. Nykypäivinä koulussa yritetään vähentää tätä ei hyväksymistä ja se on joissakin määrin tuottanut tulosta, mutta aina on joku joka ei saa sitä hyväksyntää. Miksei toinen voi rakastaa toista sellaisena kun se on ? Miksei kovis voi olla tietoviisaan kaveri ? Miksi meidät on lokeroitu ? Jos vaan mitenkään vois, nii hajottaisin ne lokerot mihin ihmiset on lajiteltu. Köyhistä tulisi normaaleja ihmisiä, rikkaat tuhlaisivat rahaansa sitä tarvitseville. Haluan, että 

tästä


tulisi tämä


Tai saisi kaverin jonka kanssa olla näin


I wish I could send a bird to you
I wish that woukd make you happy 
I wish I could every morning hug the whole world
I wish I could feel the love every time someone says "Hi" to me
I wish you would cry when you feel like it and laugh like a crazy when you feel like it
I wish everybody have one friend, best friend, boyfriend, buddy, just someone, who likes
to hear about you, hug you, hold your hand, listen you everytime you have something to tell.
I wish the world would be better place for anyone.



3 kommenttia:

  1. I know, on ollu tälläne olo jo täs vähä aikaa. Ihana asia et tykkäsit Jennasein C: ♥

    VastaaPoista
  2. Taas kerran ihanaa tekstiä♥(--:

    Mut unohit kertoo meijän mahtavasta liikkatunnista ): ''Ring ding dong'' vai mite meni D:D:D:D

    VastaaPoista