lauantai 22. lokakuuta 2011

Learn it


I'm beautiful in my way
'cause God makes no mistakes 
I'm on the right track, baby 
I was born this way



Vähä taas Glee juttuja kuuntelen hihiii. 
Juu,tänää oli oikein mukavaisa päevä, kun Katajan poika oli käymässä ;) Tehtii lettuja, pelattii pleikalla, oltii koneella, katottii vaatteita konvaa jne. (: Kuunneltii iha huuurjana kaikkee Glee_musiikkeja !
Täs nytki kuuntelen tätä


Ihan hullun ihana biisi ! (= 
taidan tästä nyt lähtee alakertaan katselee vaik telkkuu ja piirtelee, hej på (: !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti