I'm beautiful in my way
'cause God makes no mistakes
I'm on the right track, baby
I was born this way
Vähä taas Glee juttuja kuuntelen hihiii.
Juu,tänää oli oikein mukavaisa päevä, kun Katajan poika oli käymässä ;) Tehtii lettuja, pelattii pleikalla, oltii koneella, katottii vaatteita konvaa jne. (: Kuunneltii iha huuurjana kaikkee Glee_musiikkeja !
Täs nytki kuuntelen tätä
Ihan hullun ihana biisi ! (=
taidan tästä nyt lähtee alakertaan katselee vaik telkkuu ja piirtelee, hej på (: !

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti