lauantai 24. syyskuuta 2011

Laura stole the internet

heissansaa (:(:(:: vähä oon rageeeeeeeeeee täällä ku kolmas kerta ku yritän kirjottaa uutta postausta ja joka kerralla kone lagannu nii hemmetisti et jeejee. tänää ei tuu yhtää kuvia kai ku en jaksa tätä jumalatonta lagiipugii koko aja.

Joo,viime viikolla oli vähän niinku tuksujen yökoulu. Oli aika kova meno :----D juostii mm. sateessa kebabille, suditin loden kanssa keskellä pikkusalia, yhet oli matojöpömakuupussikilpailua tui, puhuttua syvällisiä, itketty sun muuta (---: Oli kyl nii maukasta♥ tämä oli tälläinen once in a lifetime kokemus.

Eilen oli nuortenilta ::D:D:D oli sielläki aika sateenkaarimeininki. mutta eipä siitä enempää.

Kuvien sijaan laitan teille musaaa









joononiin,nyt oon nii ärsyyntyny tähä koneesee et lähen saunaa ):
Moikka kaikkii♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti