Hellou lovers♥ Hyvää lauantai-iltaa kaikille ;) tässä aattelin ennen saunailua tulla kirjottaa.
Eilen (7.10) Käytii siel Viitasaarel (: Ja oli aivan mahtavaa ! Siel bussis kävin piirtelee Jöpöjä ihmisten käsii ja Iiriksen takki ahisteli meitä roikottamalla sitä hihaa siinä mun naaman vieressä :---D Ja "läps läps läsp..."
Käytii kääntymässä siellä Lummeniemen leirikeskuksessa mut eihän se ollu yhtää nii hieno ku meijä mellikka, koska mellikka on yksinkertaisesti paras leirikeskus maailmassa (:
Se Viitasaaren "pappila"(siellä sen nimi oli Takatasku) oli tosi kiva :) Se risti oli hieno siel seinäl. Otin siel kuviaki, laitan niitä sit täs ku saan muokattua ja laitettuu niit koneelle (:
Saatiin siel syötävää (Kahvia, mehua, teetä, karjalanpiirakkaa ja keksejä) ja sit tutustuttii viitasaarelaisii ihmisii (--: ne oli toooooooooooosi mukavia ! Ja sit oltii sellasta tietovisaa. Meijän ryhmä, eli 4, tultii viimeseks 0 pisteellä ;;) Käytii myös sellasessa iltahartaudes siel. Oli kivaa olla kaikkien kamujen kaa siel :--)
Vähä väsytti ku ajettii kotiin päin. Olin tosin iha aineissa ku aloin vaa iha yhtäkkiä hymyilee siel linkissä tooooooosi leveesti:D ihme touhua. Plus Markus pyöri goldenbussin lattial ja 6 ihmistä rouhi eiku mitä. ::D
Jotaki kuviaa, nyt lähden saunaan ja tekemään äitille iltapalaa, että hyvää illan jatkoa lapset ! ♥





















Ei kommentteja:
Lähetä kommentti