Heissun kaikki ! (: arvatkaa kenellä on hyvä mieli ? MULLA. kuuntelen parasta musaa, oon suihkun raikas ja hiukset röllittää x3 on nii viuviu-olo et jeeeeeeeee ! Kuvailin tänää vähä Reijoa ja itteäni : D ja illalla sit otin jotaki kynttiläkuvatuksia. Ja tänää oli se fysiikan koe o: meni kyl aika huonosti... mut ei se mitää ku aattelin, et ottasin ton fysiikan helpotetuks niinku matikanki, ku se on mulle oikeesti aika vaikeeta. Joojoo ja mä taidan olla rakastunu :--------) ja ei haittaa yhtää vaikka se ihminen johon oon iha in löööv lukiski tän koska sillä ei oo mitää väliä. Onnellisuus on 100% tällä hetkellä ::D♥ Joo,niitä kuvia !
Kuuntelen taas vähä Glee biisejä <:: mutkun oikeesti Glee on nii paras ohjelma ja siitä tuleeeeeee niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvä olo ja se on nii sellane OIKEE eikä niinku joku High School Musical (vaikka seki on hyvä) mutmut tänää tuli se KATSOMO-mainos Glee'stä ja menin iha sekasi ::) koska siinä soi se Empire State of Mine biisi ♥
Eilises jaksos (:
Heimut minä meen kattoo viel äipän kaa telkkuu (: et öitä kaikille, ja jaksakaa viel nää pari päivää enne lomaa ! C: VOIMA HALIT KAIKILLE
Don't believe in religion,
believe in God.






































Ei kommentteja:
Lähetä kommentti