Hejssan ! (:: Eilen oli ihan mahtava ilta ! &päivä muutenki oli itsessään iha mahtavanparas♥ mut perjantait yleensä on ;;) Juu. mentii koulu jälkee porukal pitsalle (: Oli muute iha sikana porukkaa päämajassa :-------------D syötii kolmestaa, Minä, Ansa ja Iiris, Opera pitsa (: en jaksanu mun osuutta kokonaa nii tuputin sen lopun Jesselle :---D "Jos tuputatte niin otan. Onks pakko syödä?" "ON" ::D Ja sit sain pojilta vähäse energiajuomaa ja sit tietenkin menin iha sekasi ja aloin nauraa, koska ansa ja iiris nauratti :::) "se menee itseensä" XDDDDDDDDDDDDDD ruokailu jälkee käppäiltii sokkarille kattoo oisko siellä sitä yhtä energiajuomaa mitä iiris ois halunnu ja ei ollu. ja sit käytii viel tiimaris ja mintussa ennenku mentii kirjastoo. Luettii siel ehkä maailman parhainta kirjaa :----3 12.000 syytä olla onnellinen ♥! Siel kirjastos sit oli jo jimi,jesse,joona ja jokke <: markuski tupsahti sinne. Nauroin iha hulluna ku olin syöny kaks tikkaria ja sit se energiajuoma vaikutti vielä nii jees :------------D Äibänen tuli sit hakee mua kotii, kipattii ansa ja iiris siihe sokkarille ku iirikse mauto ol siel nii niitte ei tarttenu kävellä sit turhaa satees (: Kotona kävin suihkus ja en kerenny sit kuivata hiuksia nii lähin märillä hiuksilla nuorteiltaa :----D Siel oli jo se kirjasti porukka + Wiltsu <: porukkaa sit alko vuotaa sinne ja tietenki ne alko keittää kahvia jota sit join Jesseltä :----------) vaikka en ois saanu, koska maailman paras isosisko kiels. Opetuksessa mentii läpi sitä Jumalanpalvelusta(?) ja laulettii kivoi biisei. Saati soittaa niit uusia soittimia mitä oltii tuotu seurakunnalle (--: soitin sitä pärinä juttua joka oli superkiva ! se on sellane laatikko minkä päällä istutaa ja siel takana on sellane reikä et se ääni kaikuu sillai jännäst :---D Laulettii Kuljeta ja Johda-biisi, se on niiin ihna <: onhan ne muutki biisit ihania, varsinki se joka on sivulla 72 ;;) Tuu mun vaimoksein hiii. Opetuksen jälkee sit porukka lähti humppaamaan nallekarhujen kanssa eli ulos riehumaan. Jokke vähä reihu nii se tökkäs mua kyynerpäällä kaulaan mut eipä se sillai kauheesti sattunu, tuli vaa sellane ikävä olo :--------D Tuli rouhittuaki paria ihmistä, tai noh oikeestaa pari ihmistä rouhi mua oikee antaumuksella :::D ja minähän olen herkkä tälläiselle kutittelulle ja rouhimiselle niin hihitys vaan pääs musta ku olin ringin keskellä ja käsiä vaan puski joka paikasta. Olin iha hullun onnelline, en ymmärrä yhtää miks,mut olin vaa ! ja ku alko sataa ja mun hiukset meni märäks nii huitasin vaa hiukset pois silmiltä ja jatkoin hyppelyä. En huomannu yhtäkää hetkeä millon en ois ollu hymyilemättä. Ja sanoin Ansallekki et : "I want to be someone else, mut jos kelpaan tälläsenä teille nii sit" ja kyllähän mä kelpaan muille just tälläsenä omana itsenäni (: Ulkoilun jälkee porukka sit meni takas sisälle. Siin aika pian alko iltahartaus ja porukan piti rauhottuu. Istuin vaa kuuntelin ku Reetta kerto miten joku asia on vaikeeta ja sillee. Sit piti laittaa viereisten kaverien olkapäille käsi ja pitää kädestä kiinni,mun vieres oli Iiris ja Markus joiden olkapäille mä sit laitoin kädet. Sit oltii hiljaa ja rukoiltii niitten meijä kavereitten puolesta. Toivoin vaa kaikkea hyvää ja parasta mun kaikille ystäville ja kavereille. Siinä se ilta sit oliki, olin tosi väsyny ku päästii kotii ja katottii BB'eetä vähäsen mamman kaa. Menin sit nukkuu ja nukahin melkei heti sitte ku peiton alla oli nii ihana lämmintä ♥
Tänää sit kävin äitin ja mummin kaa kaupas. Ei muuta oikee. Illal varmaa saunotaa ja sit katotaa Austin Powers lehvaa (: ja eipä mulla nytkää ois mitää tekemist täs et voisin mennä mun hamsteriäitin kaa tonne alas vähä tekee ehkä jotai ruokaa ja siivoo kaniehäkkii. Heippa.
This could be our
Paradise

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti