torstai 6. lokakuuta 2011

"Älä murehdi, pieni ystävä"

Heiij (: Vähäsen taas kirjottelen. Eilen(5.10) oli se KiVajuttu. Ja meillä tosiaan oli hauskaa ! :----D Aamul me sit harjoteltii niit juttui mitä meijä piti esittää siel. Meijän piti esittää ne esitykset 8 kertaa sen päivän aikana, ja sit viel ne korjausesitykset siihe nii eli 16 kertaa (:(:((:(: aika jees. Pate varasti kännykän 16 kertaa, Miika hakattii 16 kertaa ja mä olin syrjittynä 16 kertaa. Mahtava meno. 
Siinä meijä yhes kännykkäkiusaamine esitykses me vaa valitettii meijä lihaksia ja sit Topi vaa sano: "Ai, että ! Ei jalka nouse", mä tajusin sen ekana ja aloin nauraa, ja sit Topi tajus sen kans ja naurettii yhessä keske esitykse ::D  
Se elokuva oli kuulemma ollu sellane KRJLHFBRGOIFB krhm elokuva. Mun mieli järkky ku pari kaveria tuli kertoo siitä (:: aika nais. Mut tosiaan oli kiva päivä ja tämä kiva koulupäivä päätty myös kivasti: Halaukseen ja pusuun c:

Ihan mahtavaa settiä Skrillexiltä ♥

Tänää (6.10) oli sit sellane tanssiesitys, sellane ulkomaalaine tyyppi tuli vaa tanssahtelee sinne, se oli tosi hienoo ja mahtavaa,ku se tanssi nykytanssia, jota mäki tanssin nii sit se oli iha mahtava. :-----D
Kävin siinä sen tanssitunnillaki, se puhu enkkua, ja se oli jännää ku koko aja vaa enkuks puhuttii (8
Siin tanssitunnil oli meijä kaikki musikaalilaiset ja alotettii musikaaliharkat heti sen jälkee.
Mulla sit oli vähä huono päivä ja hermot petti. Tuli itkumyrsky ja en sit halunnu itkee siinä salis nii lähin vessaa, ei oikee ollu mukavaa. Kiitos Ansalle joka tuli lohuttaa :) nyt on kaikki hyvi, kattoo sit et minkälaine olo huomenna on,ku meen kai Viitasaarel sellaselle seurakunnaretkelle. Ai nii :o tosiaan sille Marjaanallekki vois ilmottaa et oon tulossa ! Heti ku meen alas nii laitan sille viestiä (:





Viikonloppuna vois sit vaa henkata kotona, ja Annillaki vois käyvä (:
Joo, no minä tästä taidan mennä tekee läksyt, et illan jatkot ! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti