sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Heinäkuun viimene päivä

Huiiiiiiiiiiiiiiiiisin hauskaa oli konffiksessa ♥ Herraspojat oli toooooooooosi komeita ja naishenkilöt toooosi kauniita <: Kukkiaki vein parille tyypille, onnea teille kaikille konfirmoiduille n__n ! 

Äske latasin kuvia tähä poikie koneelle.


trolololooo :-----D

Lähössä lauleskelee (---: 

nätisti lauloivat (itekki lauloin mukana) 

Johanna laulo & soitti pianoo niiin kauniisti ♥

kummit siunaamassa C:


Pukunaisia, eiku siis (---:

tollane meikki oli siel, aika kämäne mut kelpas mulle :----) ♥

Joo no täs nyt oli vähä kaikkee tällästä, nyt taidan jatkaa musan latailua ja sit meen istuksii jonnekki ulos tai sisälle, varmaa piirtelen tai jotai. Tai nukun kuka tietää, mut nyt See yaa n__n

Break it down now
Break it down now
Break it down now
This how it’s goin' down

lauantai 30. heinäkuuta 2011

Girls' night out

Hölölööö, oli tooosi kiva päivä <: joskus 11 aikoihi mami huuteli alhaalta, et Johanna on saapunut meille ja et heräilisin&yrittäisin mönkiä alas. No enpä sit mönkinykkää vaa nukuin vielä tunnin. Heräsin sitte ja lähin alas hiukset iha sillai puuuuuuuufffis :------------D söin siinä aamiaisen ja sit lähettiinki kauppaan.
OSTINKAUPASTASTARBUCKSKAHVIA jota en oo juonu ku tiiän minkälaine vaikutus sillä on muhu (8 eli olisin iha FÖKDNFDKLGJGLK ja hulalalalaallaaa. Tultii kaupan jälkee kotii ja sit lähtii Rompetorille josta löysin sellasen aaiiiivan ihanan liivihameen ja tosi kivan tunikan. Voisin ehkä huomenna laittaa sen liivihameen sinne konfiksee (: mut voi tulla aika kuuma ku se on sellasta paksua kangasta, joo anyways. Näin pepin siellä ♥ oli kivaaa nähdä joitaki luokkalaisia piitkästä aikaa :3
Rompetorin jälkee sit lähettii Pappilaan saunomaa ja uimaa. Kävi aika hömelösti ku sormus tippu järvee :))))) olin aika onnelline sen jälkee, menin vaa sinne saunaa mököttää :------------D ja sit äiti & Johanna tuli lohduttaa. noh, se on nyt siellä, et ei voi mitää. Syötii makkarat ja suklaata jonka jälkee sit lähettii himaa, nyt sit täs kirjottelen kaikkee (8 Pitäs kai lähtee nukkuu ku huomenna aamulla tsöötsii pitäs jaksaa raahautua, mut tosi kivaa ku siellä on niiiiiiiiin hurjasti tuttuja konfirmoitumassa, ostin kukkia niille tänää :----) mut nyt tosiaan, lähen pesee hampulit ja pukee yökkärin päälle. Jotenkaskas, öitä kaikille pumpulieläimille C: ♥ Sleep well n__n

perjantai 29. heinäkuuta 2011

Nuortenilta = so much epicness ♥

Nuortenillassa taas ihan mahtavan järkyttävän kivaaa ! C: Vois käyvä siellä joka päivä ♥
& luulen että taidan olla vähän ihastunut. ei siitä enempää :-----D Äiti oli ostanu meille kahelle vähä kebaabaa ja syötii se äske kahestaa puoliks :-----) koska äitini on minun Sardiini Patee ♥
& pääsin käymään siellä kipparillaki ! eilen, ostin kolme paitaa (Sellane tosi löysä keltane, sinivalkoraidallinen ja sellane villapaidan tapanen), vyön & ihaaanat violetit korkokengät. Nyt puuttuu enää sitte se häämekko niitte kenkien kaa c: Se ois sunnuntaina sit ihmisten konffis, pääsen taas kuvailee n__n 


mut nyt menen nukkumaan tai katsomaan telkkaria, katsotaan kumpaa teen.
See ya people !

I'm this shady girl, who loves only you.
I'm this shady girl, who is only looking at you.
I need you boy. Like this, I love only you.
I'm tensed, tensed, tensed about you leaving me.
I'm nervous, nervous, nervous.
As time goes by, this shady girl thinks only of you.

torstai 28. heinäkuuta 2011

I let it fall

Moi hosuliit :-----D täällä jälleen kirjottelen. Miks Gleen uusintoja vois tulla enemmänkii viikollaaa ? D: Kattosin ne kaikki aina ja oisin onnelline :-----D ♥ hohoo. Rachelillä on kyllä iiiiiiiihanaa ääni :> näin just tällä viikolla sen uuden mainoksen niistä Gleen uusista jaksoista nii järkytyin ku ne alkaa vasta 29. elokuuta, no ainaki on jotaki mitä oottaa (---: 

Ihana laiva oli Turussa ♥ tahtoo sinne takasi...

tänään ois sitte ohjelmassa Machin kanssa lehvan katsomista ja valmisruuan valmistamista :-----D
"Mustonen tulee meille käymään" jaahas :'D voishan se tulla, keitetään sille kahvit ja pullat, eiku hetkinen nytnyt rauhassa Laura. Tää aurinko ja kuumus laittaa mun pään sekasi, varmaanki. 
Joo, mut nyt menemme. See yaa~ n__n


I let it fall,
My heart

tiistai 26. heinäkuuta 2011

Machilla yötä~^^♥

Hoihoii :-----D täällä sitä taas möllötetään, ja Machi ystäväiseni tässä vieressä seisoskelee (8 aateltiin sit tänää mennä ottamaan autiolahteen arskaa, kaupassaki pitäs käydä ostaa mässykkää, sipsukkaa & limukkaa. Ja sitten aijotaan valvoo koko yö all night long :----) Ja Bleach-elokuvaaki pitäs kahtoo ja nyt toi yks käänti ton näytön sivuttain ja nyt takasi paikoilleen :'D 

Nää on nii jännät nää Machin näppäimet ku nää on tälläset kivat näpynäpyt :-----D joomoi olen laura ja tykkään tietokoneen näppäimistä. Kohta aateltii lähtee sinne kauppaa vähä shopshopshoppaamaa kaikkee jännää, tarttisin uusia nipsutin pinnejä ku oon hukannu puolet niistä omista johonki intiaan. :------D mutta nyt, nähdään taas & menkää ottaa arskaa, kun se aurinko vielä paistaa >:D See ya !

Girls' Generation Lovers ♥

maanantai 25. heinäkuuta 2011

In another life

Heissun :-------) Pakko myöntää et ei oo oikee ollu maailma paras päivä kyl... Haluisin jo nii paljo kouluu, et alkaa maziz painaa päälle ja stressi kaikesta, varsinki ulkonäöstä ja painosta ja liikunnasta. Olin eilen kauhee hiljane ja tänää kans, nii äiti sit huomautti siitä vähä, mut omapa se on syyni ku aattelen kauheesti painoani/ulkonäköä. Have to live with it :s mut ehk huomine on jo parempi päivä, who knows.

Tänään sit yritin vähä ottaa arskaa, et saisin sinne Johannan häihi sellasen kivan ruskeen pinnan sen mekon kaa ja muutenki, etten sit talvella ois nii kalpee haamu. :--------D Ja aattelin kasvattaa otsiksen sivuun, ku alkaa vähä olla tylsää pitää tätä otsista ku ei tätä oikee saa mitenkää ja kaikkee nii (------: noh, haters gonna hate.
Ei sit päästykkää tänää kirpparille mamin kaa, mut mennää huomenna ehkä ennen ku meen Marjolle yöks :-----D Mut nyt kyll lähen kattoo Glee'tä joka alko jo kakskyt minsaa sitte, mut viel kerkee ;---D 


Life's like this you know

sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

Sun is shiniing & mä istun koneella

Heissun taas C: Tääl lataan musakkia itelleni, ku koht meen ulos ottaa arskaa, et saisin ton ihanan kesämahani ruskeeks ♥ (8 ah tätä musaa ! ihanaa, korvat sulaa. Korealaine musakki on kyl tosi ihanaa ja sellast oman laatusta :> Kuuntelen just 2NE1'stä ja sen biisii "Don't stop the Music" omnooom.


no nyt tuol ei enää paista kyl arska, mut meen silti ulos lepo-Lasselle lukee kirjoi ja kuuntelee musaa.
Veli oli melkei käyny Venäjällä yöllä, mitä ihmettä :D Toisilla on hauskaa.

Haluisin jo kouluun ! ja et ois talvi ♥ ja tahon kirppareille ostaa uusia vaatteitaa ja koruja~
Ja haluun Marimekon kaikkia juttujaa, mut nyt en enää keksi mitään kirjottelemista niin lähden sinne ulos lukemaan ja kuuntelemaan musaaaaaaaa ♥
Heipsun o/

lauantai 23. heinäkuuta 2011

Addiction ♥

Tulin musiikin kuuntelua harrastamaan tähän nopeeta (8 joten aattelin samal sit käydä jotai kirjottelee tänne.
uuh, tajusin tällä viikol et enää kaks ja ½ viikkoo siihe et koulu alkaa ! Aika ihanaa n__n koska pääsee kiusaa
pieniä seiska luokkalaisii C:< noeii,oon tukari nii ei saa kiusata anyone.

- Hitotsu! Kazoete susumeba ii
(Count 1! And keep moving)
Futatsu! Kazoete yasumeba ii
(Count 2! And rest)
Mittsu! Kazoete kangaerya ii
(Count 3! And think)
De susumereba ii
(My Pace is okay to go at)

Sunset Swis - My Pace♥
Rakkaus tähän biisiin on syvä.

Se sauna nyt kyllä unohtu laittaa päälle )8 mut ehtiin sen kohta laittaa.
Merlin on alkanu jo ::D:D:D:D::D:D voihan ahon villen peräaukko, en oo kyl koskaa kattonu yhtä
kokonaista jaksoo siitä, mut ei se oo nii tarkkaa tää elämä, ainakaa omasta mielestäni.
Mun mielestä ei pidä välittää mitä muut sanoo ja olla just sellane ku haluaa ja on
Pullee, laiha, sopiva
normaali, gootti, animu tai iha mikä vaa
Ei sillä oo väliä, ei uskonnolla, iällä, sukupuolella tai ihonvärillä.

Noni, nyt olen taas valistanut muita olemalla oma itsensä (8 'tästä on hyvä jatkaa' sanoo mun mami välillä.
Ja se mun mami makaa tuolla alhaalla sohvalla ja taitaa nukkua, pitää käyvä herättää se, et menis enne mua saunailemaa~
Good Bye beibis' ;)


Nobody knows who I really am
Maybe they just don't give a damn

WISE ft. Kana Nishino - By your side ♥ (Translation)

I wanna be with you. No matter where I am, my feelings stay the same
I understand. I have been selfish and I have bothered you at times
But I'm crazy about you. I call you again and again when we can't meet
Leaving and returning again, our bond deepens this way

So we'll be alright, gonna be alright, I believe so
You make me feel fine, you make me smile, always

Connected by our love, we've arrived here

I'm not alone anymore. This isn't a dream. Grab my hand and never let go
You're the only one. My love for you will never change
Not in the past, present or future. I'll be there by your side

I promised you that day that I will never let go of you
I didn't want to, but I messed up so I bought you a stylish necklace, lady
Love's process: on a date in the Ferris wheel, our lips touched
My heart still flutters when I remember the revolving scenery

So we'll be alright, gonna be alright, I can feel it
You make me feel so fine, you make me smile, wherever I may be

Having faith in the future, we've arrived here

I'm not alone anymore. This isn't a dream. Grab my hand and never let go
You're the only one. My love for you will never change
Not in the past, present or future. I'll be there by your side

Whatever may happen, I'll be by your side to support you. My baby, yeah, yeah
I won't cry alone anymore. If you're here, nothing scares me and I can climb over any wall

I'll always be by your side. I want to protect you. Grab my hand and never let go
You're the only one. My love for you will never change
Not in the past, present or future

I'm not alone anymore. This isn't a dream. Grab my hand and never let go
You're the only one. My love for you will never change
Not in the past, present or future. I'll be there by your side

It's raining man

Mömömömöi kaikille taasen. Tässä yritän olla heittämättä tätä meidän pöytäkonetta
seinään, ku on nii ärrrrsyttävän hidas ♥ mutmut tänään oltii mun ja äidin ystävän äidin hautajaisissa.
En itkeny, mut ois voinu kyllä päästä pieni itku, jos tämä kuollut rouva olis ollu vähäänkää läheisempi. :c
Pakko myöntää, et siel oli ihanaa ruokaa:
Pääruoka:
Karjalanpaistia & Perunoita,
juomaks maitoa, kotikaljaa tai vettä.

Jälkiruoka:
Kinuskikakkua & Kahvia(Mehua)

Eli tuli syötyä taas kesämahaa isommaks C:


Äsken mun veli ja sen kaveri kävi maksaa jtn laskuja tässä ja ite sit kävin kattoo mamia
alhaalla, se siel sohvalla makas ja katto Pikku-Britanniaa. Muuten pikkasen mahtava ohjelma : D
Tulin mainoskatkolla tähä koneelle nopaasti kirjottaa tän tekstin loppuu.

Pakko kyllä myöntää, et kyllä Korealaiset osaa tehä hyvää musiikkia ♥
Rakastan niin 2NE1'n musiikkia, ku se on sellasta nii omanlaista,
eikä yhtää samanlaista niinku esim. Girls' Generation tai f(x).
En taija enää kuunnella Japanilaista musaa enää ollenkaa, paitsi Kana Nishino & Vocaloid'it,
mut ei sit kai muuta :0

Tässä teille pari biisii mitkä kannattaa kuunnella:

2NE1 - Lonely

Girls' Generation - Visual Dreams'

f(x) - Hot summer

Super Junior - Marry U

Mut nyt lähen kattoo sitä Pikku-Britanniaa viel kymmene minsan ajan
ja sit lähen saunailemaan. Tänää vois kattoo sen Peter-Panin.
Oon taas innostunu vanhoista Disney elokuvista ♥ ne on vaa nii jotenki ihania ja sellasia :3
mut nytnyt menen, Illan jatkoja kaikille ~

perjantai 22. heinäkuuta 2011

löllertelemään unissaan

Nuortenillassa oli_taas_kerran_PARASTA_!
koska hienoinpia ihmisiä taas seurana siellä :-----) ♥
Käytiin tytsyjen kaa mansikassa ja sokkarilla vähä ihailemassa ihania Ben&Jerry-purkkeja ah
harmi vaan ei ollu rahaa tarpeeks,koska kauheeta riistoo ne purkit :s
mutmut ! oli aivan mahtavaa, syötiin lettuja ja puhuttii kauhuleffoista pappilan laiturilla : D
Hame taas pitkästä aikaa päällä ja toppi sen kanssa, en mielelläni pitäis, mut nyt pidin sit äidin mieliks (---:



Pitäs mennä nukkuu, mut mä vaa popitan täällä ALWAYS I WANT TO BE WITH YOU
ja koitan pohtia talven liikuntarytmejäni salilla ja muualla.
Huomasin just tänää, et oon kasvattanu kesämahan c: ♥ joka ois ihan kiva saada pois,
mut oon sitä mieltä et elämästä pitää ottaa kaikki irti ja syödä KARKKII
ja KAIKKEE nii paljo ku napa vetää ♥ !
AND LIVE HARMONY HARMONY OH LOOVE...~
Voisin tästä kohta mennä nukkumaan piirtämää ja unelmoimaa kaikesta mahdottomasta
+ALOTIN JUST ROBOT UNIVCORN ATTACKIN FACESSA 8DDDd ♥♥♥
mut nyt kyllä, Öitäpöitä kaikille C: !

ps. Press Z and... :F 

Summer is over

Höölölllöö ihmiset !
Tässä pitäs blogia alkaa kirjotella, toivottavasti tulis ees pari lukijaa (8
No täs blogista saatte lukea mun elämästä, minkälaista se on, miten mulla menee,
minkälaisia unelmia mulla on ja niin pois päin.
Muun muuassa saatatte sitten huomatakkin rakkauteni 
Korealaiseen musiikkiin
ja muutenkin musiikkiin yleensä, Manga&Anime kuuluu myös suurimpiin rakkauksiini
Jotkut ei vaan pysty sietää sitä, et rakstan kaikkee japania ja sellasta,
sry guys ku yritän olla oma itseni.
No mut anyways ! Tähän nyt joku viisas lausahdus loppuun (8''
Ahaa, keksin:
"Be who you want to be, not what others want to see"

uskaltakaa siis olla juuri sellaisia kun haluatte !
minä tästä lähden tervehtimään kummitätiäni ja sen jälkeen kylmään suihkuun ~
Ja sit kuudelta nuorteniltaa
See yaa !