Hoiiikkelimoikkeli lapseni (---: täällä taas kirjottelen, en tosin taas niin hilpeetä tekstiä ku viimeks. Täl viikol on käyny kaikkee mikä ottaa mulla henkisesti aika koville, en sit puhu siitä enempää.
Kouluviikko on menny aika mukavasti. Seiskoja tulvii korvista ja suusta koko ajan,mutta se kestetään (: Meijä lukujärjestys on sellane et
Kouluviikko on menny aika mukavasti. Seiskoja tulvii korvista ja suusta koko ajan,mutta se kestetään (: Meijä lukujärjestys on sellane et
Maanantai:
8-9 Terveystietoo kielikäytäväs
9-10 Ruotsia (samassa luokassa ku terveystietoo)
10-12 Liikuntaa(mennään maanantaisin aina sit
9-10 Ruotsia (samassa luokassa ku terveystietoo)
10-12 Liikuntaa(mennään maanantaisin aina sit
lukiolaisten kaa samaan aikaa syömää)
12-13 Historiaa lukiolla
13-14 Biologiaa lukiolla sekin
Tiistai:
8-9 Englantia kielikäytävässä
9-10 Äidinkieltä yläasteella (koska ATK-tunti)
10-11 Matikkaa lukiolla
11-12 Fysiikkaa ylä-asteella
12-14 Valinnaisen liikunta
Keskiviikko:
8-9 Äidinkieltä lukiolla
9-10 Englantia kielikäytävässä
10-11 Historiaa lukiolla
11-12 Matikkaa lukiolla
12-14 Valinnaisen käsitöitä
Torstai:
8-10 Valinnaisen kotitalous
10-11 Biologiaa lukiolla
11-12 Ruotsia kielikäytävässä
12-13 Matikkaa lukiolla
13-14 Äidinkieltä lukiolla
Perjantai:
8-9 Äidinkieltä lukiolla
9-10 Historiaa lukiolla
10-11 Matikkaa lukiolla
11-12 Uskontoa lukiolla
12-13 Englantia kielikäytävässä
13-14 Fysiikkaa yläasteella
(: sellasta. Perjantai on siis ainoo päivä millo on vaa lukuaineita.
Sit mul on nykyää tiistaisin ratsastus. Maanantaisin ja torstaisin musikaaliharkat ja torstaisin tanssi (kunhan meijä tanssiopettaja parantuis nii päästäs danssaa uuden ryhmän kaa)
Keskiviikko on kai mun lempikoulupäivä ku sillo on kässää♥ torstaiki on tosi kiva (--:
Mut joo tosiaan tällä viikol sain tietää et meijän perheen tuttu muuttaa pois täält ja se oli mulle aika kova isku,koska se tuttava on pappi ja oisin ens kesänä ehkä päässy sen pitämälle riparille nii nyt en sitte pääsekkää ): ja tämä henkilö on mulle tosi tärkeä. Ja sit pari muuta juttua mitä en täs mainitse.
Mut elämä on tälläst,mun pitää vaa nyt kestää tää kaikki jotenki.
Eilen nuorteillassaki murruin ja rupesin itkee, mut ystävät lohutti haleilla
IHAN HIRMU ISO KIITOS HEILLE♥
Otin siel kuvii mut laitan niitä kai vaa feispuukkii (--: sry guyz.
täs vähä kuvii seiskaluokalta
Emma & Lode♥
Ne oli niitä jouluaikoja (=
Kielistudio Emma (::♥
Minäää konvaa menos :'>
Sara♥
Kati, Emma ja minä vähä konvassa (;
Sillon ku oli vielä pitkät hiukset ):♥
Ei löytyny enempää sit noilta muistitikuilta ): mut älkää huoliko, kuvayrjöjä tulee viel kunhan olen sillä tuulella (;
Tässä kohta pitäs mennä saunomaan ja sitte syömään Ben&Jerry'siä ja karkkia että tää paha olo lähtis pois.
Iha hikine olo ja sellane tukkone,koska tämä vitsiiiiiiiiin nuha. mut sitä ennen kuvia.
Missä kissani Reijo ? :3
Juhannuskokkooo
Täs ois sit kans vähä kuvaa siitä ku Sakke & Kalle oli meillä viime viikonloppuna kylässä (--:
Nainen joka vei sydämmeni♥
Mah brothar is ö ninza
Valoilmiöitä
"Ostettii Viivin ka sulle iPodi" ::D:D:D:D:F yeah right.
Meikkasin vieraita varten
:-----------D käpy lentäää
rrruokaaa♥
Hehez ::D ♥¨
Joo,no ehkä tää mun kirjotus sit olis täs (: nähdään ehkä huomen jos oon siinä kunnos et jaksan tulla kirjottelee, tyhmä nuha >: mut nyt eksyn saunaan♥
Heiiis kaikki ja öitä n____n
























































