lauantai 27. elokuuta 2011

Bo peep bo peep bo peep auuu

Hoiiikkelimoikkeli lapseni (---: täällä taas kirjottelen, en tosin taas niin hilpeetä tekstiä ku viimeks. Täl viikol on käyny kaikkee mikä ottaa mulla henkisesti aika koville, en sit puhu siitä enempää.
Kouluviikko on menny aika mukavasti. Seiskoja tulvii korvista ja suusta koko ajan,mutta se kestetään (: Meijä lukujärjestys on sellane et
Maanantai:

8-9 Terveystietoo kielikäytäväs
9-10 Ruotsia (samassa luokassa ku terveystietoo)
10-12 Liikuntaa(mennään maanantaisin aina sit
lukiolaisten kaa samaan aikaa syömää)
12-13 Historiaa lukiolla
13-14 Biologiaa lukiolla sekin

Tiistai:

8-9 Englantia kielikäytävässä
9-10 Äidinkieltä yläasteella (koska ATK-tunti)
10-11 Matikkaa lukiolla
11-12 Fysiikkaa ylä-asteella
12-14 Valinnaisen liikunta

Keskiviikko: 

8-9 Äidinkieltä lukiolla
9-10 Englantia kielikäytävässä
10-11 Historiaa lukiolla
11-12 Matikkaa lukiolla
12-14 Valinnaisen käsitöitä

Torstai:

8-10 Valinnaisen kotitalous
10-11 Biologiaa lukiolla
11-12 Ruotsia kielikäytävässä
12-13 Matikkaa lukiolla
13-14 Äidinkieltä lukiolla

Perjantai:

8-9 Äidinkieltä lukiolla
9-10 Historiaa lukiolla
10-11 Matikkaa lukiolla
11-12 Uskontoa lukiolla
12-13 Englantia kielikäytävässä
13-14 Fysiikkaa yläasteella

(: sellasta. Perjantai on siis ainoo päivä millo on vaa lukuaineita.
Sit mul on nykyää tiistaisin ratsastus. Maanantaisin ja torstaisin musikaaliharkat ja torstaisin tanssi (kunhan meijä tanssiopettaja parantuis nii päästäs danssaa uuden ryhmän kaa)
Keskiviikko on kai mun lempikoulupäivä ku sillo on kässää♥ torstaiki on tosi kiva (--:

Mut joo tosiaan tällä viikol sain tietää et meijän perheen tuttu muuttaa pois täält ja se oli mulle aika kova isku,koska se tuttava on pappi ja oisin ens kesänä ehkä päässy sen pitämälle riparille nii nyt en sitte pääsekkää ): ja tämä henkilö on mulle tosi tärkeä. Ja sit pari muuta juttua mitä en täs mainitse.
Mut elämä on tälläst,mun pitää vaa nyt kestää tää kaikki jotenki. 
Eilen nuorteillassaki murruin ja rupesin itkee, mut ystävät lohutti haleilla 
IHAN HIRMU ISO KIITOS HEILLE
Otin siel kuvii mut laitan niitä kai vaa feispuukkii (--: sry guyz.

täs vähä kuvii seiskaluokalta 

 Emma & Lode♥

 Ne oli niitä jouluaikoja (=

Kielistudio Emma (::♥

Minäää konvaa menos :'>

Sara♥

Kati, Emma ja minä vähä konvassa (;




Sillon ku oli vielä pitkät hiukset ):♥


Ei löytyny enempää sit noilta muistitikuilta ): mut älkää huoliko, kuvayrjöjä tulee viel kunhan olen sillä tuulella (;
Tässä kohta pitäs mennä saunomaan ja sitte syömään Ben&Jerry'siä ja karkkia että tää paha olo lähtis pois.
Iha hikine olo ja sellane tukkone,koska tämä vitsiiiiiiiiin nuha. mut sitä ennen kuvia.

Missä kissani Reijo ? :3


Juhannuskokkooo


Täs ois sit kans vähä kuvaa siitä ku Sakke & Kalle oli meillä viime viikonloppuna kylässä (--:


 Nainen joka vei sydämmeni♥



Mah brothar is ö ninza


Valoilmiöitä


 "Ostettii Viivin ka sulle iPodi" ::D:D:D:D:F yeah right.

 Meikkasin vieraita varten

:-----------D käpy lentäää

rrruokaaa♥

Hehez ::D ♥¨

Joo,no ehkä tää mun kirjotus sit olis täs (: nähdään ehkä huomen jos oon siinä kunnos et jaksan tulla kirjottelee, tyhmä nuha >: mut nyt eksyn saunaan♥
Heiiis kaikki ja öitä n____n

perjantai 19. elokuuta 2011

plörlölölölörörööö

Heiheiheiheiiii pitkästä aikaa, anteeks ku en oo ehtony käymään ku veli on pelannu vaa eikä oo antanu nettii nii )8 ja sillon ku netti on ollu mulla nii sit on ollu vaa aina vähän aikaa koneel ja sit taas joku on vieny sen netin multa nii D:: mut nyt olen täällä taas :---) 
Mun eka kouluviikko on menny oikein hyviin :--D On ollu aikamoista säätämistä koko aja,mut ollaan selvitty ::D Maanantaina oli tuksu(tukioppilas)kokous ja siellä tuli käytyä. Suunniteltii ryhmäyttämispäivää vähä, joka oli tänää :----D ja oli ihan mahtavaaaaa ♥ meijän pikkuiset 7beeläiset on ihan kultaisia (---: paitsi ne ei halunnu pelata ponileikkiä ): saatiin PALJON MUNKKIA ja Trippiä siel matorannassa ::D:D:D omnom. Oli aika hottista kävellä sieltä takas koululle. Oltiin iha kuolla Pepin kaa ku saavuttiin viimein hakemaa sieltä laukkuja ja sun muita kamoja. Sauli ja Joel saapu sieltä vaa munkkien kanssa >: 
Mun piti sillo tulla kirjottelee tänne siitä nuorteillasta ::) mut tää meijä kone lagii aika mukavasti niitten kuvien kanssa jotenki nii nyt vaa laitan niitä nuorteilta kuvii, ku oisin laittanu kesältä vähä yhtiä kivoi kuvii ja sitku oon saanu muokattuu niitä ryhmäytyspäivä kuvii nii laitan niitäki sit (----: joskus täs laitan sellase kuvapläjäyksen. Joo,mut nyt kuvviaaa. Nää on vähä sekalaises järjestykses mut älkää siitä vä






























Käytiin siis vähän kebabilla Markuksen, Aten & Saulin kanssa ::) ja sitte mentii nuorteniltaan, nää kuvat o vähä sekajärjestykses,mut älkää välittäkö. Ootte kaikki varmasti nii viisaita et ymmärrätte (::
Äske ku kävin alhaal moikkaa kummisetää ja äitii nii äiti sano vaa: "Sakke & Kalle on tulossa hirvaksen kohal" JEEEEJEJEJEJEJE♥ pitää mennä alas venailee niitä :----D ja se kuvapläjäys tulee tässä joskus sitte C: jaksakaa lapseni siihen asti ^^ Heissanheipsan♥