maanantai 31. lokakuuta 2011

Day like a rollercoaster

Sometimes I have a feeling in my stomach,
my life's like a rollercoaster, rollercoaster that never ends,
it just keep going.


Avril Lavigne - Wish you were here & When you're gone, kuunnelkaas.


It's like animal inside of us
Wanna scream, wanna cry
wanna show how down I am
wanna let go off everything
but still, I carry on
and let this pain burn my inside
'cause I have hope, I have someone other
who wants to hear about me, be with me.
I'll show you, I'm happy.

Lyrics by me.

sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Season lover

Spring 

Rakastan kevättä ku sillo alkaa tulee lämpimämpää ja kukkia alkaa tulee,
ja linnut palaa takas tänne ja piristää meijä talvihorroksessa olijoita (--:

Summer 

Tykkään kesästä siks ku sillo on lämmintä, ja on loma ja pääsee frendien kaa pitää hauskaa melkei
joka päivä jos haluu ja rahat riittää (--: vaikka ei rahaakaa tartteta et ois hyvä meno.
Ja pääsee ruskettuu !

Autumn!

Rakastan syksyä kaikista eniten ! Sillo on värikästä ja lehdet on het tulessa ku ne lähtee
putoilee puista alas ! (--: Ja syksyl on ihana ottaa kuvia niistä puista jotka on esim. tollasia kirkkaan
oransseja tai keltasiaJa seki syksyssä on kivaa, et alkaa koulut ja on mun synttärit (--:

Winter!

Talvi on kyl sit kans ihana vuodenaika ! Sillon kaikki on nii ihanaa, kaikki on sellasen hunnun peitos
ja ulos pääsee ottaa villapaita&sukkis kuvia (--: Ja talvella on joulu ja kaikkee
kylmänä päivänä vaik joskus illalla on kivaa juoda lämmintä kaakaoo keksien kaa (----;

Juu täs tälläne kiva season jutska <: Tänää ei oo varmaa muuta ku jumppa minne meen yhen aikaa mammman kaa ja oon iha innoissani ku pääsee tanssimaa ! Ja kuuntelee Adelee :) Illal varmaa läksyjä ja AT40 listaa + tietenki BB. MÄ taidan nyt lähtee syömää vähä jotaki ennenku lähetää sinne jumbbaan <: etten ihan kupsahda sinne. Hejppa.


Snowy dreams,
icy hearts,
cold noses,
warm hugs.

lauantai 29. lokakuuta 2011

Te kaksi kakkaa



Eipä mulla muuta (:

SHALALALALALA

Hejssan ! (:: Eilen oli ihan mahtava ilta ! &päivä muutenki oli itsessään iha mahtavanparas♥ mut perjantait yleensä on ;;) Juu. mentii koulu jälkee porukal pitsalle (: Oli muute iha sikana porukkaa päämajassa :-------------D syötii kolmestaa, Minä, Ansa ja Iiris, Opera pitsa (: en jaksanu mun osuutta kokonaa nii tuputin sen lopun Jesselle :---D "Jos tuputatte niin otan. Onks pakko syödä?" "ON" ::D Ja sit sain pojilta vähäse energiajuomaa ja sit tietenkin menin iha sekasi ja aloin nauraa, koska ansa ja iiris nauratti :::) "se menee itseensä" XDDDDDDDDDDDDDD ruokailu jälkee käppäiltii sokkarille kattoo oisko siellä sitä yhtä energiajuomaa mitä iiris ois halunnu ja ei ollu. ja sit käytii viel tiimaris ja mintussa ennenku mentii kirjastoo. Luettii siel ehkä maailman parhainta kirjaa :----3 12.000 syytä olla onnellinen ! Siel kirjastos sit oli jo jimi,jesse,joona ja jokke <: markuski tupsahti sinne. Nauroin iha hulluna ku olin syöny kaks tikkaria ja sit se energiajuoma vaikutti vielä nii jees :------------D Äibänen tuli sit hakee mua kotii, kipattii ansa ja iiris siihe sokkarille ku iirikse mauto ol siel nii niitte ei tarttenu kävellä sit turhaa satees (: Kotona kävin suihkus ja en kerenny sit kuivata hiuksia nii lähin märillä hiuksilla nuorteiltaa :----D Siel oli jo se kirjasti porukka + Wiltsu <: porukkaa sit alko vuotaa sinne ja tietenki ne alko keittää kahvia jota sit join Jesseltä :----------) vaikka en ois saanu, koska maailman paras isosisko kiels. Opetuksessa mentii läpi sitä Jumalanpalvelusta(?) ja laulettii kivoi biisei. Saati soittaa niit uusia soittimia mitä oltii tuotu seurakunnalle (--: soitin sitä pärinä juttua joka oli superkiva ! se on sellane laatikko minkä päällä istutaa ja siel takana on sellane reikä et se ääni kaikuu sillai jännäst :---D Laulettii Kuljeta ja Johda-biisi, se on niiin ihna <: onhan ne muutki biisit ihania, varsinki se joka on sivulla 72 ;;) Tuu mun vaimoksein hiii. Opetuksen jälkee sit porukka lähti humppaamaan nallekarhujen kanssa eli ulos riehumaan. Jokke vähä reihu nii se tökkäs mua kyynerpäällä kaulaan mut eipä se sillai kauheesti sattunu, tuli vaa sellane ikävä olo :--------D Tuli rouhittuaki paria ihmistä, tai noh oikeestaa pari ihmistä rouhi mua oikee antaumuksella :::D ja minähän olen herkkä tälläiselle kutittelulle ja rouhimiselle niin hihitys vaan pääs musta ku olin ringin keskellä ja käsiä vaan puski joka paikasta. Olin iha hullun onnelline, en ymmärrä yhtää miks,mut olin vaa ! ja ku alko sataa ja mun hiukset meni märäks nii huitasin vaa hiukset pois silmiltä ja jatkoin hyppelyä. En huomannu yhtäkää hetkeä millon en ois ollu hymyilemättä. Ja sanoin Ansallekki et : "I want to be someone else, mut jos kelpaan tälläsenä teille nii sit" ja kyllähän mä kelpaan muille just tälläsenä omana itsenäni (: Ulkoilun jälkee porukka sit meni takas sisälle. Siin aika pian alko iltahartaus ja porukan piti rauhottuu. Istuin vaa kuuntelin ku Reetta kerto miten joku asia on vaikeeta ja sillee. Sit piti laittaa viereisten kaverien olkapäille käsi ja pitää kädestä kiinni,mun vieres oli Iiris ja Markus joiden olkapäille mä sit laitoin kädet. Sit oltii hiljaa ja rukoiltii niitten meijä kavereitten puolesta. Toivoin vaa kaikkea hyvää ja parasta mun kaikille ystäville ja kavereille. Siinä se ilta sit oliki, olin tosi väsyny ku päästii kotii ja katottii BB'eetä vähäsen mamman kaa. Menin sit nukkuu ja nukahin melkei heti sitte ku peiton alla oli nii ihana lämmintä




Tänää sit kävin äitin ja mummin kaa kaupas. Ei muuta oikee. Illal varmaa saunotaa ja sit katotaa Austin Powers lehvaa (: ja eipä mulla nytkää ois mitää tekemist täs et voisin mennä mun hamsteriäitin kaa tonne alas vähä tekee ehkä jotai ruokaa ja siivoo kaniehäkkii. Heippa.

This could be our
Paradise

torstai 27. lokakuuta 2011

Feeling - Not good, super good.

Feeling like this :

Love, oh deer

Itsevarmuutta maybe 60% but still. I'm sexy and I know it ;)

Free to fly like a bird, just not strong enough to do it.

Missing people, haluan pois täältä.

Happiness, I smile 'cause its so much beautifuller than a cranky face. (:

Juu,tältä tuntuu. Olis paljon kiittämistä, ois paljon parantamista, ois paljon mietittävää, ois paljon suremista. Miksen tee mitään ? koska kaikki järjestyy ajallaan, se tuntuu mahdottomalta, mut on ihan totta. Joskus asiat menee huonommin joskus paremmin, mut niin se vaan menee, ei voi päättää minkälainen kohtalo on, ei voi päättää ei. Jos toinen ovi sulkeutuu, toinen avautuu, mene siis siihen avautuneen oven kynnykselle ja katso odottaako siellä joku. There might be somebody, new friend

Haluun kiittää kaikkia niitä ihmisiä, jotka on tehny mulle kaikkea hyvää, kehunu, piristäny anything. Ootte mulle tärkeitä, rakkaita, ihania, mahtavia ihmisiä, kaikkee mitä ei pysty sanoin kuvaamaa. Suurimpaan osaan näistä ihmisistä oon tutustunu yläasteella ja yläasteen kautta sitte muihin. Haluun vaa sanoo, et ootte aika pirun tärkeitä joten älkääs kadotko mihinkää mun elämästä. Let's just have fun allday, everyday.


"Reijo, my darling kittypitty !" Puhuttii äitin kaa englantia <:
I will go now, Heyy !


keskiviikko 26. lokakuuta 2011

Dreaming is believing

Hejs (--: Eilen en päässy koneelle ku olin maanantaina kakskyt vaille 12 asti koneelle nii äiti sit sano, et tisdagina ei ollenkaa koneelle. No eipä se mua kovin haitannu, vähä oisin vaa nettiä kaivannu yhessä läksyssä mut enpä sit oikei muussa. Kävin eile ridailee, meni iha hyvi paitsi sillon ku mentii harjotusravia nii mun selkä tuli kipeeks siitä pompotuksesta nii mun ope anto luvan et saan keventää. Ridailu jälkee lähin kotii ja kattomaan, tietenkin tiistaisin ;), rillit huurussa. Tänää oli sit iha jees päivä, väsytti vähä vaa hissan tunnilla nii melkei nukahi :-------D mut eipä tätä viikkoo ookkaa iha jäätävästi jäljel enää. Perjantaina nuorteiltaa (-: yay, toivottavasti tulee mahtava ilta !


Rerijo eile pesi itteesä äiskän mahan päällä, ja sit äiti vaa huutaa mulle et:
"Reijolla jäi kieli ulos !" :D aika söpöö.

Mutkal c:

Eilen illalla suihku jälkee Reijo joutu TAAS kerran mun malliks ;)


Rakastan tätä kuvaa, ReijoKeijoPeijo on always my lovely kittypitty ♥

Tos on eiliseltä aamulta tommone aamupeiliteiniherutus,
jag tycker om min hiukset tässä C::

sienii o vielki tuol hellan päällä ::D ne o iha koppuraisii ku äiti kuivattaa niitä
ja sit tekee meille niistä joskus ruokaa.


Ja tiedän, et musta ja äitistä tulee viel joskus malleja ;) varsinki ku mulla on märät hiukset
jotka o iha takussa ja äiti joka näyttää suomalaiselta muslimilta. Hauska ilta <:

Tämän aamune peiliherutus. Hiukset OLI täs viel hyvi mut koulussa erehyin
ottaa sen huivin pois ja ei tietenkää ollu pinniä mukana nii :----D
laitoin ponkkarilla otsiksen sit kiinni kässän tunni ajaks, se on vielki sillai kiinni. c:

Tollei !

Juu,en taija tänää tehä mitää ihmeellistä. Varmaa käyn saunas ja mässään pitkästä aikaa karkkia.
Nonniii <: Nyt sit alko tää nauramine ku yks maailman parhaista serkuista laitto linkin mulle yhtee videoo


:::D:D::D aika jees piristys.


XDDDDDDDDDDDDD


:::D PARAS ehkä ikinä kiitos sinä joka teit tämän ja pelastit pienen ihmisen maailman !

Juu,no minäpäs tästä voisin mennä kun ois jotaki läksyn tynkääki ehkä vähäse tuol repussa oottamassa.
Että hejssan, anteeks vähä tylsä postaus. Ens kerralla vähä jännempi <:: Hejs !







maanantai 24. lokakuuta 2011

Tähtien alla onnekkailla

Heeeiii C: Nyt vois sanoo ET OLI PARAS MAANANTAI PITKIIN PITKIIN AIKOIHI (-----:
Aamulla heräsin kuudelta ja lähin siitä suihkuu. Hiuksista tuli ihanan pörröset c: ku kreppasin ja laitoin ne nätisti. Meikkauski onnistu hyvi ! Vaikken tosin meikannu iha jäätävästi (Ripsarii+taivutusta ja puuteriimeikkivoideee) Ja pidin ihan sikana mun tämän päiväisistä vaatteista ! Ne oli niiiiiiiin rennot koulus ja pidin pitkästä aikaa Conversejaki (--: Omistan nyt sellaset ei-varsittomat Converset nii haluisin niitte lisäks viel vaikka punaset (hartain toive ois sellaset Marimekon kuosissa olevat Converset) tai kirkkaansiniset varsilliset sellaset :-----D Sellaset Converset ois ihanat mis ois Iso Britannian lippu ! (--: nams,mut ei oo rahnaa ja oon aika huononlaine säästäjä nii no money no honey. 

Tos ois vähä kuvaa siit mun asusta <: Vähä huonosti näkyy,
mut housut on sellaset löröt (farkut) ja villasukat by my sweethoneymoney mom C:
Ja sit ton "I TWEET NY"-paidan alla on sellane Piecesin mustatoppi <: otin sen kesken päivää
pois ku alko ahistaa (;

LV-tunnilla sitte suditin keskelle pöytää eli toisin sanoen
Finnish finger Sushi :----D

Eilen sit lakkasin mun kynnet <: Tuli kivat, tai noh
Lakkasin kummatki kädet oranssiks ja vasempaan tein ne hienoukset ku oon
nii surkee lakkaa vasemmalla kädel hienouksia (':
Tykkään tosta sormuksesta hurjana (--:
Eli tommoset raidat vaa tonne kynsien nurkkaa, ei muuta, mut ite tykkään
sikana noista ^^

Aamulla kuvailin sieniä c:

 Hihi. Conversesydän.

Lé Pieru on siis mun joskus kesällä keksimä taiteilijanimi itelleni :----------D
iha vitsillä vaa,mut huomatkaa le mustacheee (;
(C) Lode or Kata o: (:

Otin tän joskus kaks viikkoo sitte o:
Kiva auringonlasku oli (:


Hii,otin tän meijä liikkatunni jälkee yhe ikkuna eessä
mistä paisto tosi kirkkaasti aurinko (: 
Tykkään tästä ite tosi paljon, tosi selvä kuva ja se aurinko oli kiva

Täs jotaki randomii koulu jälkee :)







I Dream for
paradise.







Ohops ku mentii talvisiin kuviin en tiiä miks :----D
Juu,ois varmaa aika lähtee täst unelmoimasta ja mennä kattoo maailman parasta ohjelmaa (;
Hejs.

Ps. Feeling like this


Huoltaloveelämäokei.


sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Winter, darling please come.

Hej vain kaikki (: On sunnuntai sit ja sinne män syysloma,aika jännä fiilis. Oisin kyl ehkä halunnu olla lomalla viel ainaki kaks päivää (--: mut kyl näinki käy. Ihan jeesii päästä taas koulun penkille tylsistyy (=piirtelemää ruotsin tunneil vihkoon outoja örkkejä) Oon täs tänää unelmoinu et haluisin jo lunta ja ihan KUNNON talven tänne saarijärvel (= ois kouluski paljo kivempaa ku ois valkone maa ja sais nappailla lumihiutaleit kielellä c: ois nii mahtii ! ♥ 
















ÄÄÄÄ haluun joulun jo ja lumen ! Haluun päästä kuvaamaa ja kietoutuu siihe ihanaa valkosee huntuu (--: ja haluun ottaa villapaita+sukkis kuvia lumessa ! :3 Ihanaaaa,huomen pääsee kouluu jeenii mahtii oikeesti ! Pääsee näkee kamui ja pääsee kietoo kädet sen yhe ympärille ja kertoo kuinka paljo oon ikävöiny sitä ! 
Ja aamul herätä aikasee suihkuu ja laittaa itteesä C: Ja jos viel aamul kuuluis radiosta tää


Nii aamu ois iha täytelline ! sitku oon vähä kipee nii se on viel kivempaa äääääääÄÄÄ miksen voi asuu jossai Britanniassa ? ois nii ihanaa asuu siellä :( ♥ satais whole and every day ja talvella siel ois nii nättiää !
Lovelove matkustamista. Mutjoo mä voisin nyt lähtee täst saunomaa (: ja tekee läksyi, nii ei sit tulis paniikkii aamul. BB'ki pitää kattoo tänää ! Joo mut nyt, Hejppa C:


Tää ilta menee putkeen