sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Heinäkuun viimene päivä

Huiiiiiiiiiiiiiiiiisin hauskaa oli konffiksessa ♥ Herraspojat oli toooooooooosi komeita ja naishenkilöt toooosi kauniita <: Kukkiaki vein parille tyypille, onnea teille kaikille konfirmoiduille n__n ! 

Äske latasin kuvia tähä poikie koneelle.


trolololooo :-----D

Lähössä lauleskelee (---: 

nätisti lauloivat (itekki lauloin mukana) 

Johanna laulo & soitti pianoo niiin kauniisti ♥

kummit siunaamassa C:


Pukunaisia, eiku siis (---:

tollane meikki oli siel, aika kämäne mut kelpas mulle :----) ♥

Joo no täs nyt oli vähä kaikkee tällästä, nyt taidan jatkaa musan latailua ja sit meen istuksii jonnekki ulos tai sisälle, varmaa piirtelen tai jotai. Tai nukun kuka tietää, mut nyt See yaa n__n

Break it down now
Break it down now
Break it down now
This how it’s goin' down

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti