Heissun taas C: Tääl lataan musakkia itelleni, ku koht meen ulos ottaa arskaa, et saisin ton ihanan kesämahani ruskeeks ♥ (8 ah tätä musaa ! ihanaa, korvat sulaa. Korealaine musakki on kyl tosi ihanaa ja sellast oman laatusta :> Kuuntelen just 2NE1'stä ja sen biisii "Don't stop the Music" omnooom.
no nyt tuol ei enää paista kyl arska, mut meen silti ulos lepo-Lasselle lukee kirjoi ja kuuntelee musaa.
Veli oli melkei käyny Venäjällä yöllä, mitä ihmettä :D Toisilla on hauskaa.
Haluisin jo kouluun ! ja et ois talvi ♥ ja tahon kirppareille ostaa uusia vaatteitaa ja koruja~
Ja haluun Marimekon kaikkia juttujaa, mut nyt en enää keksi mitään kirjottelemista niin lähden sinne ulos lukemaan ja kuuntelemaan musaaaaaaaa ♥
Heipsun o/

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti