maanantai 25. heinäkuuta 2011

In another life

Heissun :-------) Pakko myöntää et ei oo oikee ollu maailma paras päivä kyl... Haluisin jo nii paljo kouluu, et alkaa maziz painaa päälle ja stressi kaikesta, varsinki ulkonäöstä ja painosta ja liikunnasta. Olin eilen kauhee hiljane ja tänää kans, nii äiti sit huomautti siitä vähä, mut omapa se on syyni ku aattelen kauheesti painoani/ulkonäköä. Have to live with it :s mut ehk huomine on jo parempi päivä, who knows.

Tänään sit yritin vähä ottaa arskaa, et saisin sinne Johannan häihi sellasen kivan ruskeen pinnan sen mekon kaa ja muutenki, etten sit talvella ois nii kalpee haamu. :--------D Ja aattelin kasvattaa otsiksen sivuun, ku alkaa vähä olla tylsää pitää tätä otsista ku ei tätä oikee saa mitenkää ja kaikkee nii (------: noh, haters gonna hate.
Ei sit päästykkää tänää kirpparille mamin kaa, mut mennää huomenna ehkä ennen ku meen Marjolle yöks :-----D Mut nyt kyll lähen kattoo Glee'tä joka alko jo kakskyt minsaa sitte, mut viel kerkee ;---D 


Life's like this you know

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti