tiistai 26. heinäkuuta 2011

Machilla yötä~^^♥

Hoihoii :-----D täällä sitä taas möllötetään, ja Machi ystäväiseni tässä vieressä seisoskelee (8 aateltiin sit tänää mennä ottamaan autiolahteen arskaa, kaupassaki pitäs käydä ostaa mässykkää, sipsukkaa & limukkaa. Ja sitten aijotaan valvoo koko yö all night long :----) Ja Bleach-elokuvaaki pitäs kahtoo ja nyt toi yks käänti ton näytön sivuttain ja nyt takasi paikoilleen :'D 

Nää on nii jännät nää Machin näppäimet ku nää on tälläset kivat näpynäpyt :-----D joomoi olen laura ja tykkään tietokoneen näppäimistä. Kohta aateltii lähtee sinne kauppaa vähä shopshopshoppaamaa kaikkee jännää, tarttisin uusia nipsutin pinnejä ku oon hukannu puolet niistä omista johonki intiaan. :------D mutta nyt, nähdään taas & menkää ottaa arskaa, kun se aurinko vielä paistaa >:D See ya !

Girls' Generation Lovers ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti