keskiviikko 3. elokuuta 2011

I'm going for a kill, I'm doing for the thrill

mössönmössön kaikille taasen täältä :----D Täällä on rakas nainen seuranani, Vilma♥ 
Enää viikko koulun alkamiseen ! :0 wowoouu,aika jänskää. On kyll jo aika ikävä kouluu.
Mut eilen oli kova meno Mansikassa & vähä muuallaki kylällä :----D
Poikaporukalla(+yksi tyttö,miee) vähä ensi mansikassa uitiin ja sit lähettii sokkarille. Kävi aika ihnasti,ku olin laittanu mun tennarit siihe pyörän rissalle ja sit se toine meni sinne pinnoje välii nii pyörä päästeli kivoja ääniä :------D Atte&Markus jäi oottelee ku väänsin sen sieltä irti. Iha vaa siks ettei mun tarttis taas pitää kolme viikkoo jalassa pakettia nii laitettii ne tennarit Markuksen kassii. Jatkettii siitä sit sinne sokkarille.
Käveltii siitä lehtihyllyn ohi & Atte änd Markus pysähty kattomaan niitä Justin Bieber-kortteja. Atte: "Ostetaa iha huviksee koko laatikko ja poltetaa noi kaikki" Minä: "niitä on Ärrällä lisää ::D:D:D:D::D" trolololoo hohohooo.
Me sit hengattii siellä juomahyllyllä jonnekka tuli sitte jotai fägäreitä jotka vähä kaato niitä tölkkejä eikä laittanu niitä takasi. Minä sitten menin viisaana naisena ja laitoin niitä takasi sinne, jotkut ei vaa osaa aatella,et tavarat jotka tiputtaa nii voi laittaa takasikki. :------D

Kaupan jälkee lähettii Paavonaukiolle, koska Paavoa ei haitannut (8
Vähälä aukas vähä limsapullon korkkeja penkillä,siis mitä. 
Yhes vaihees Rasmus vaa alko soittaa jotai huutomusiikkia ja kaikki vaa popitti vaikka se oliki iha pepusta. Minä itse popitin omaa musaa vaa soittimesta♥

Oli tosiaan toooooooosi kivaa olla kylillä illalla porukalla :---) Kiitos pojille !
mut nyt lähden suihkuun jonka jälkee mennää kattoo jotain lehvaa n__n
Öitä kaikille ängstipalleroille sänkyjen alla ♥!

ps. 
Pukunaisia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti