lauantai 30. heinäkuuta 2011

Girls' night out

Hölölööö, oli tooosi kiva päivä <: joskus 11 aikoihi mami huuteli alhaalta, et Johanna on saapunut meille ja et heräilisin&yrittäisin mönkiä alas. No enpä sit mönkinykkää vaa nukuin vielä tunnin. Heräsin sitte ja lähin alas hiukset iha sillai puuuuuuuufffis :------------D söin siinä aamiaisen ja sit lähettiinki kauppaan.
OSTINKAUPASTASTARBUCKSKAHVIA jota en oo juonu ku tiiän minkälaine vaikutus sillä on muhu (8 eli olisin iha FÖKDNFDKLGJGLK ja hulalalalaallaaa. Tultii kaupan jälkee kotii ja sit lähtii Rompetorille josta löysin sellasen aaiiiivan ihanan liivihameen ja tosi kivan tunikan. Voisin ehkä huomenna laittaa sen liivihameen sinne konfiksee (: mut voi tulla aika kuuma ku se on sellasta paksua kangasta, joo anyways. Näin pepin siellä ♥ oli kivaaa nähdä joitaki luokkalaisia piitkästä aikaa :3
Rompetorin jälkee sit lähettii Pappilaan saunomaa ja uimaa. Kävi aika hömelösti ku sormus tippu järvee :))))) olin aika onnelline sen jälkee, menin vaa sinne saunaa mököttää :------------D ja sit äiti & Johanna tuli lohduttaa. noh, se on nyt siellä, et ei voi mitää. Syötii makkarat ja suklaata jonka jälkee sit lähettii himaa, nyt sit täs kirjottelen kaikkee (8 Pitäs kai lähtee nukkuu ku huomenna aamulla tsöötsii pitäs jaksaa raahautua, mut tosi kivaa ku siellä on niiiiiiiiin hurjasti tuttuja konfirmoitumassa, ostin kukkia niille tänää :----) mut nyt tosiaan, lähen pesee hampulit ja pukee yökkärin päälle. Jotenkaskas, öitä kaikille pumpulieläimille C: ♥ Sleep well n__n

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti