Mömömömöi kaikille taasen. Tässä yritän olla heittämättä tätä meidän pöytäkonetta
seinään, ku on nii ärrrrsyttävän hidas ♥ mutmut tänään oltii mun ja äidin ystävän äidin hautajaisissa.
En itkeny, mut ois voinu kyllä päästä pieni itku, jos tämä kuollut rouva olis ollu vähäänkää läheisempi. :c
Pakko myöntää, et siel oli ihanaa ruokaa:
Pääruoka:
Karjalanpaistia & Perunoita,
juomaks maitoa, kotikaljaa tai vettä.
Jälkiruoka:
Kinuskikakkua & Kahvia(Mehua)
Eli tuli syötyä taas kesämahaa isommaks C:
Äsken mun veli ja sen kaveri kävi maksaa jtn laskuja tässä ja ite sit kävin kattoo mamia
alhaalla, se siel sohvalla makas ja katto Pikku-Britanniaa. Muuten pikkasen mahtava ohjelma : D
Tulin mainoskatkolla tähä koneelle nopaasti kirjottaa tän tekstin loppuu.
Pakko kyllä myöntää, et kyllä Korealaiset osaa tehä hyvää musiikkia ♥
Rakastan niin 2NE1'n musiikkia, ku se on sellasta nii omanlaista,
eikä yhtää samanlaista niinku esim. Girls' Generation tai f(x).
En taija enää kuunnella Japanilaista musaa enää ollenkaa, paitsi Kana Nishino & Vocaloid'it,
mut ei sit kai muuta :0
Tässä teille pari biisii mitkä kannattaa kuunnella:
2NE1 - Lonely
Girls' Generation - Visual Dreams'
f(x) - Hot summer
Super Junior - Marry U
Mut nyt lähen kattoo sitä Pikku-Britanniaa viel kymmene minsan ajan
ja sit lähen saunailemaan. Tänää vois kattoo sen Peter-Panin.
Oon taas innostunu vanhoista Disney elokuvista ♥ ne on vaa nii jotenki ihania ja sellasia :3
mut nytnyt menen, Illan jatkoja kaikille ~

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti