Moi hosuliit :-----D täällä jälleen kirjottelen. Miks Gleen uusintoja vois tulla enemmänkii viikollaaa ? D: Kattosin ne kaikki aina ja oisin onnelline :-----D ♥ hohoo. Rachelillä on kyllä iiiiiiiihanaa ääni :> näin just tällä viikolla sen uuden mainoksen niistä Gleen uusista jaksoista nii järkytyin ku ne alkaa vasta 29. elokuuta, no ainaki on jotaki mitä oottaa (---:
Ihana laiva oli Turussa ♥ tahtoo sinne takasi...
tänään ois sitte ohjelmassa Machin kanssa lehvan katsomista ja valmisruuan valmistamista :-----D
"Mustonen tulee meille käymään" jaahas :'D voishan se tulla, keitetään sille kahvit ja pullat, eiku hetkinen nytnyt rauhassa Laura. Tää aurinko ja kuumus laittaa mun pään sekasi, varmaanki.
Joo, mut nyt menemme. See yaa~ n__n
I let it fall,
My heart


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti