perjantai 29. heinäkuuta 2011

Nuortenilta = so much epicness ♥

Nuortenillassa taas ihan mahtavan järkyttävän kivaaa ! C: Vois käyvä siellä joka päivä ♥
& luulen että taidan olla vähän ihastunut. ei siitä enempää :-----D Äiti oli ostanu meille kahelle vähä kebaabaa ja syötii se äske kahestaa puoliks :-----) koska äitini on minun Sardiini Patee ♥
& pääsin käymään siellä kipparillaki ! eilen, ostin kolme paitaa (Sellane tosi löysä keltane, sinivalkoraidallinen ja sellane villapaidan tapanen), vyön & ihaaanat violetit korkokengät. Nyt puuttuu enää sitte se häämekko niitte kenkien kaa c: Se ois sunnuntaina sit ihmisten konffis, pääsen taas kuvailee n__n 


mut nyt menen nukkumaan tai katsomaan telkkaria, katsotaan kumpaa teen.
See ya people !

I'm this shady girl, who loves only you.
I'm this shady girl, who is only looking at you.
I need you boy. Like this, I love only you.
I'm tensed, tensed, tensed about you leaving me.
I'm nervous, nervous, nervous.
As time goes by, this shady girl thinks only of you.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti