lauantai 23. heinäkuuta 2011

Addiction ♥

Tulin musiikin kuuntelua harrastamaan tähän nopeeta (8 joten aattelin samal sit käydä jotai kirjottelee tänne.
uuh, tajusin tällä viikol et enää kaks ja ½ viikkoo siihe et koulu alkaa ! Aika ihanaa n__n koska pääsee kiusaa
pieniä seiska luokkalaisii C:< noeii,oon tukari nii ei saa kiusata anyone.

- Hitotsu! Kazoete susumeba ii
(Count 1! And keep moving)
Futatsu! Kazoete yasumeba ii
(Count 2! And rest)
Mittsu! Kazoete kangaerya ii
(Count 3! And think)
De susumereba ii
(My Pace is okay to go at)

Sunset Swis - My Pace♥
Rakkaus tähän biisiin on syvä.

Se sauna nyt kyllä unohtu laittaa päälle )8 mut ehtiin sen kohta laittaa.
Merlin on alkanu jo ::D:D:D:D::D:D voihan ahon villen peräaukko, en oo kyl koskaa kattonu yhtä
kokonaista jaksoo siitä, mut ei se oo nii tarkkaa tää elämä, ainakaa omasta mielestäni.
Mun mielestä ei pidä välittää mitä muut sanoo ja olla just sellane ku haluaa ja on
Pullee, laiha, sopiva
normaali, gootti, animu tai iha mikä vaa
Ei sillä oo väliä, ei uskonnolla, iällä, sukupuolella tai ihonvärillä.

Noni, nyt olen taas valistanut muita olemalla oma itsensä (8 'tästä on hyvä jatkaa' sanoo mun mami välillä.
Ja se mun mami makaa tuolla alhaalla sohvalla ja taitaa nukkua, pitää käyvä herättää se, et menis enne mua saunailemaa~
Good Bye beibis' ;)


Nobody knows who I really am
Maybe they just don't give a damn

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti