perjantai 22. heinäkuuta 2011

Summer is over

Höölölllöö ihmiset !
Tässä pitäs blogia alkaa kirjotella, toivottavasti tulis ees pari lukijaa (8
No täs blogista saatte lukea mun elämästä, minkälaista se on, miten mulla menee,
minkälaisia unelmia mulla on ja niin pois päin.
Muun muuassa saatatte sitten huomatakkin rakkauteni 
Korealaiseen musiikkiin
ja muutenkin musiikkiin yleensä, Manga&Anime kuuluu myös suurimpiin rakkauksiini
Jotkut ei vaan pysty sietää sitä, et rakstan kaikkee japania ja sellasta,
sry guys ku yritän olla oma itseni.
No mut anyways ! Tähän nyt joku viisas lausahdus loppuun (8''
Ahaa, keksin:
"Be who you want to be, not what others want to see"

uskaltakaa siis olla juuri sellaisia kun haluatte !
minä tästä lähden tervehtimään kummitätiäni ja sen jälkeen kylmään suihkuun ~
Ja sit kuudelta nuorteniltaa
See yaa !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti