perjantai 22. heinäkuuta 2011

löllertelemään unissaan

Nuortenillassa oli_taas_kerran_PARASTA_!
koska hienoinpia ihmisiä taas seurana siellä :-----) ♥
Käytiin tytsyjen kaa mansikassa ja sokkarilla vähä ihailemassa ihania Ben&Jerry-purkkeja ah
harmi vaan ei ollu rahaa tarpeeks,koska kauheeta riistoo ne purkit :s
mutmut ! oli aivan mahtavaa, syötiin lettuja ja puhuttii kauhuleffoista pappilan laiturilla : D
Hame taas pitkästä aikaa päällä ja toppi sen kanssa, en mielelläni pitäis, mut nyt pidin sit äidin mieliks (---:



Pitäs mennä nukkuu, mut mä vaa popitan täällä ALWAYS I WANT TO BE WITH YOU
ja koitan pohtia talven liikuntarytmejäni salilla ja muualla.
Huomasin just tänää, et oon kasvattanu kesämahan c: ♥ joka ois ihan kiva saada pois,
mut oon sitä mieltä et elämästä pitää ottaa kaikki irti ja syödä KARKKII
ja KAIKKEE nii paljo ku napa vetää ♥ !
AND LIVE HARMONY HARMONY OH LOOVE...~
Voisin tästä kohta mennä nukkumaan piirtämää ja unelmoimaa kaikesta mahdottomasta
+ALOTIN JUST ROBOT UNIVCORN ATTACKIN FACESSA 8DDDd ♥♥♥
mut nyt kyllä, Öitäpöitä kaikille C: !

ps. Press Z and... :F 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti