Hej vain kaikki (: On sunnuntai sit ja sinne män syysloma,aika jännä fiilis. Oisin kyl ehkä halunnu olla lomalla viel ainaki kaks päivää (--: mut kyl näinki käy. Ihan jeesii päästä taas koulun penkille tylsistyy (=piirtelemää ruotsin tunneil vihkoon outoja örkkejä) Oon täs tänää unelmoinu et haluisin jo lunta ja ihan KUNNON talven tänne saarijärvel (= ois kouluski paljo kivempaa ku ois valkone maa ja sais nappailla lumihiutaleit kielellä c: ois nii mahtii ! ♥
ÄÄÄÄ haluun joulun jo ja lumen ! Haluun päästä kuvaamaa ja kietoutuu siihe ihanaa valkosee huntuu (--: ja haluun ottaa villapaita+sukkis kuvia lumessa ! :3 Ihanaaaa,huomen pääsee kouluu jeenii mahtii oikeesti ! Pääsee näkee kamui ja pääsee kietoo kädet sen yhe ympärille ja kertoo kuinka paljo oon ikävöiny sitä !
Ja aamul herätä aikasee suihkuu ja laittaa itteesä C: Ja jos viel aamul kuuluis radiosta tää
Nii aamu ois iha täytelline ! sitku oon vähä kipee nii se on viel kivempaa äääääääÄÄÄ miksen voi asuu jossai Britanniassa ? ois nii ihanaa asuu siellä :( ♥ satais whole and every day ja talvella siel ois nii nättiää !
Lovelove matkustamista. Mutjoo mä voisin nyt lähtee täst saunomaa (: ja tekee läksyi, nii ei sit tulis paniikkii aamul. BB'ki pitää kattoo tänää ! Joo mut nyt, Hejppa C:
Tää ilta menee putkeen
















asdasfgahsdg! toi eka kuva on yhen mun kaverin ottama :3 ja tää on siis lammas!
VastaaPoistaÄäääää, ihana kirjoitus. :---3
VastaaPoista