maanantai 24. lokakuuta 2011

Tähtien alla onnekkailla

Heeeiii C: Nyt vois sanoo ET OLI PARAS MAANANTAI PITKIIN PITKIIN AIKOIHI (-----:
Aamulla heräsin kuudelta ja lähin siitä suihkuu. Hiuksista tuli ihanan pörröset c: ku kreppasin ja laitoin ne nätisti. Meikkauski onnistu hyvi ! Vaikken tosin meikannu iha jäätävästi (Ripsarii+taivutusta ja puuteriimeikkivoideee) Ja pidin ihan sikana mun tämän päiväisistä vaatteista ! Ne oli niiiiiiiin rennot koulus ja pidin pitkästä aikaa Conversejaki (--: Omistan nyt sellaset ei-varsittomat Converset nii haluisin niitte lisäks viel vaikka punaset (hartain toive ois sellaset Marimekon kuosissa olevat Converset) tai kirkkaansiniset varsilliset sellaset :-----D Sellaset Converset ois ihanat mis ois Iso Britannian lippu ! (--: nams,mut ei oo rahnaa ja oon aika huononlaine säästäjä nii no money no honey. 

Tos ois vähä kuvaa siit mun asusta <: Vähä huonosti näkyy,
mut housut on sellaset löröt (farkut) ja villasukat by my sweethoneymoney mom C:
Ja sit ton "I TWEET NY"-paidan alla on sellane Piecesin mustatoppi <: otin sen kesken päivää
pois ku alko ahistaa (;

LV-tunnilla sitte suditin keskelle pöytää eli toisin sanoen
Finnish finger Sushi :----D

Eilen sit lakkasin mun kynnet <: Tuli kivat, tai noh
Lakkasin kummatki kädet oranssiks ja vasempaan tein ne hienoukset ku oon
nii surkee lakkaa vasemmalla kädel hienouksia (':
Tykkään tosta sormuksesta hurjana (--:
Eli tommoset raidat vaa tonne kynsien nurkkaa, ei muuta, mut ite tykkään
sikana noista ^^

Aamulla kuvailin sieniä c:

 Hihi. Conversesydän.

Lé Pieru on siis mun joskus kesällä keksimä taiteilijanimi itelleni :----------D
iha vitsillä vaa,mut huomatkaa le mustacheee (;
(C) Lode or Kata o: (:

Otin tän joskus kaks viikkoo sitte o:
Kiva auringonlasku oli (:


Hii,otin tän meijä liikkatunni jälkee yhe ikkuna eessä
mistä paisto tosi kirkkaasti aurinko (: 
Tykkään tästä ite tosi paljon, tosi selvä kuva ja se aurinko oli kiva

Täs jotaki randomii koulu jälkee :)







I Dream for
paradise.







Ohops ku mentii talvisiin kuviin en tiiä miks :----D
Juu,ois varmaa aika lähtee täst unelmoimasta ja mennä kattoo maailman parasta ohjelmaa (;
Hejs.

Ps. Feeling like this


Huoltaloveelämäokei.


7 kommenttia:

  1. Ihania kuvia taas :3
    Talvi on hieno juttu.

    VastaaPoista
  2. Ää, ihania kuvia ja ihanaa tekstiä taas jälleen c:♥

    Mut unohit mainita meijän hienosta liikkatunnista ): ''ring ding dong, ring ding dong'' ;;)

    VastaaPoista
  3. Sait juuri haasteen (;
    http://lifeofnoora-noora.blogspot.com/2011/10/kaksi-haastetta-epamaaraista-asiaa.html

    VastaaPoista
  4. http://idontwannabedemanding.blogspot.com/2011/10/ma-tiedan-ettet-tahdo-kenenkaan.html siinä sulleki haaaste :-D joo toivottavast tajuut paremmi ku mie

    VastaaPoista
  5. Hei kiitti kummallekki ! <: Teen ne viikoloppuna jos kerkeen (--:

    VastaaPoista
  6. Ja kiitos Hannalle & Iida-Maijalle (; Ja Hanna ihan totta o: ! mut silti "ring ding dong ring ding dong" ;) ♥

    VastaaPoista