sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Sing it for the world

Hellurei (= On aika tyytyväine olo. Sain luettua ruostin kokeesee, siirrettyä kanit ulkoa sisälle, kuvailtua ja ulkoiltua. Pekka lähti sinne Turkkii tos äske ): Vähä ikävä,mut toivon kovasti et sillä ois kivaa siel (=
Ja 13 lukijaa, vaik se ei joillekki tunnu isolta määrältä nii mulle se on (: kiitti kaikki
Äiti tekee Broilerikeittoo tuol alhaal, omnomiii :---)
Joo,täs ois vaik näitä kuvia sit (=





































Kuuntelen Glee versioo My Chemical Romancen "Sing" biisistä (= Ihana ja rohkaseva


Huomenna Glee ;D ei jaksa oottaa =) mutta minä lähden katsomaan, että onko äiti jo saanut broilerikeiton valmiiksi, että pääsemme syömään sitä :D Että heihei ja hyvää alkavaa kouluviikkoa tai työviikkoa kaikille ^^ Uurastetaan vielä vähän ennen syyslomaa ! (= 

2 kommenttia:

  1. omnomnom my chemical romance ♥

    VastaaPoista
  2. On kyllä ihania kuvia :) Huomaa, että talvikin pikkuhiljaa tekee tuloaan :)

    VastaaPoista