maanantai 17. lokakuuta 2011

Se nuoripoika on raikas uutuus (----:

Heiiiijssan (---: NYT ON LOMA ♥♥♥ Ihan mahtava fiilis ! (---: Vaikka lomaa onki menny vasta kolme päivää :--D Perjantaina oli tosiaankin taksvärkki päevä (: ja oli mukavata. Olin mummilla siivomas ja sit menin Hannan ja Sofian kaa Roseen pitsalle :---) Kardemummaan tietenki jälkkärille ^^
Sit vähä myöhemmin mentii porukalla Hannalle ja siellä oli ihan superkivamahtavaa ! Käytii kuvailee, ja pelattii Amnesia: Dark Descent'tiä :---D Täs ois vähä kuvaa koko päivästä ~





Myyjäneidit♥







Sit ollaan jo Hannal <:









Must be emo (kuvakulma::D)

Jäätävä kuva, ihana ystävä♥


hei me ollaan pissiksii<3333 Hanna (--:♥

















HUOM. etsi kaksi(oikeestaan kolme jos oikein tarkasti kattoo) marimekko tavaraa tästä kuvasta^ :----D






Sit vähän niinku tuli viikonloppu ja lauantai jolloin Sakke, Viivi ja Kalle tuli kotiin ! <:

































Joo,tuli naurettua taas iha siedettävästi ku nää hurjat oli käymäs (--: Tänää tuli aika haikee olo ku katoin sitä vihreetä myrkkyy joka käänty muun liikentee sekaan siel jykyläs. Mut sit taas kun ne tulee nii voin olla iha tosisupermaksimum onnelline ja halia ja pitää hauskaa näitten kaa :) 
KATOIN GLEE'N ! OLI IHAAAANA JAKSO !♥ c: SE "Just the Way you Are" olin iha itkun partaalla ;_; i-h-n-a♥

Furt ::D:D:DD:D

joomut nyt menen suihkuun tai katsomaan BB'eetä <: ja varmaan ehkä voisin jopa katsoa jonku elokuvan EIKU SE PINKKIFÄGPANTTERI TULEE ::D niijoo, sitä meen kattomaa. Joojoo, ja sit BB ja vaik sit aamul suihkuu (: Joo,noni. Nut menen :3 hej på♥

1 kommentti: