Feeling like this :
Love, oh deer ♥
Itsevarmuutta maybe 60% but still. I'm sexy and I know it ;)
Free to fly like a bird, just not strong enough to do it.
Missing people, haluan pois täältä.
Happiness, I smile 'cause its so much beautifuller than a cranky face. (:
Juu,tältä tuntuu. Olis paljon kiittämistä, ois paljon parantamista, ois paljon mietittävää, ois paljon suremista. Miksen tee mitään ? koska kaikki järjestyy ajallaan, se tuntuu mahdottomalta, mut on ihan totta. Joskus asiat menee huonommin joskus paremmin, mut niin se vaan menee, ei voi päättää minkälainen kohtalo on, ei voi päättää ei. Jos toinen ovi sulkeutuu, toinen avautuu, mene siis siihen avautuneen oven kynnykselle ja katso odottaako siellä joku. There might be somebody, new friend.
Haluun kiittää kaikkia niitä ihmisiä, jotka on tehny mulle kaikkea hyvää, kehunu, piristäny anything. Ootte mulle tärkeitä, rakkaita, ihania, mahtavia ihmisiä, kaikkee mitä ei pysty sanoin kuvaamaa. Suurimpaan osaan näistä ihmisistä oon tutustunu yläasteella ja yläasteen kautta sitte muihin. Haluun vaa sanoo, et ootte aika pirun tärkeitä joten älkääs kadotko mihinkää mun elämästä. Let's just have fun allday, everyday.
"Reijo, my darling kittypitty !" Puhuttii äitin kaa englantia <:
I will go now, Heyy !







♥rakas. me ollaan sun vierellä aina!(:
VastaaPoistaKiitos ♥ Ja teil tulee aina olemaa ISO paikka mun sydämmes!(--:♥
VastaaPoista