maanantai 5. maaliskuuta 2012

Palvon maata enkelin alla enkä mä haluu mitään muuta. Osa hajoo jos en saa olla sun kans, ajautuu niinku ajatus sust jonku muun kans.

Moi kaikkiii! tänää tais alkaa koulu jonne meitsi ei menny ;) äiti sano et mun kannattas jäädä kotii viel yheks päivää ettei vaan se kelmeä kuume nousis mulle koulussa. mutmut mitäs tänää ei mitää ihmeempää! nukuin ja käytii mamman kaa koskella kirpparilla ja kaupassa muute vaa. Ostin kasallisen vaatteita! Mua huvittaa edellee ku mentii cittarin heseen ja hesessä on se Robin ateria :D nii menin vaa pokalla siihe tiskille ja mitää muuta miettimättä tilasin ittelleni sen aterian. Siinä aterian mukana tuli se levy ja soitettii sitä äitin vaa se tulomatka kotii.


Äsken tossa kokeilin niitä mun ostamia vaatteita ja ne hameet vähä kiristi tosta mahan kohalta (koska niiden koot oli 36 :s) ja aattelin et ei ois kannattanu ostaa ku ei mun läskit mahu niihi, mut sit aattelin toisen kerran: siis mitä väliä oikeesti? En mä oo mikää läski oon just sopiva tälläsenä ja kyllä mä voin niissä hameissa oikeesti hyvältä näyttää vaikken itte oiskaa sitä mieltä :) käytän vaa niitä legginsien ja kivojen villapaitojen/huppareiden kanssa nii on kivan näköne! Koko päivän muutenki jankuttanu itelleni että ei saa aatella et oon läski tai ruma! koska en oo, oon just sopiva tälläsenä ku oon ja vaikken kelpais muille nii ainaki tälläsenä kelpaan itelleni ja se on tärkeintä! 


Huomenna sit kouluu ): okei on seki iha jees :D koska huomenna tosi kivat aineet ja iltapäivällä rinteille lautailemaa valinnaisenliikunnassa katotaa miten mun taidot on säilyny sit Rukan matkan :D aijon ekaks kyllä tsillata siellä lastenrinteessä ennenku meen kahvioon tai niihi muuhu isoihi rinteisii. Ostin tänää jopa uude pipon jota pääsee huome sit heruttamaa rinteessä (; mut nyt lapseni äitinne lähtee pikapikaa suihkuu jonka jälkee viel iltapala ja sit nukkumaa! Öitä kaikki :)

oh, dear summer

viel biisi minkä sanat sopii toooosi hyvin mun elämää tällä hetkellä!

1 kommentti:

  1. laura nyt on oikee asenne ! koska sää oot ihana just tollasena♥

    VastaaPoista