eeäss!
:D:D:D:D::D:D::
täs o miika! :D Miika on mun kaa samalla luokalla ja tunneilla yleensä höpötellää kaikkee. Miikassa mä ihailen sitä kuinka rauhalline se on(joskus XD) ollaa aika samalla aaltopituudella nii osataa jutella aina kaikesta. Hieno mies ja sellasta! (:
täs o Joel ja Ville :D Joelin kanssa joskus 7-8 leirillä juttelin ekan kerran. Nyt ku oon ollu kasilla nii ollaan juteltu ja henkattu enemmä yhessä. Joelissa on parasta se positiivisuus :D se saa mut aina nauramaa vaikka se sanois et: "delfiinin poikanen" mahtava oot! (:
Villeen tutustuin seiskalla musikaalin kautta ku se oli bändissä ja mä näyttelijänä. Villessä on parasta se kun se osaa puhua kaikesta ja auttaa. Ville huomaa myös jos on paha olo. kiva oot! (:
täs o valtteri :D:D okei toi kuva on aika huono mut kestäkää se! Valtterille juttelin ekan kerran uuden vuoden laneissa mut paremmin sit fb'ssä. Valtterissa on parasta positiivisuus ja kaikki se vapaamielisyys. Valtteri ymmärtää mua (varmaa) parhaiten kaikista. Oot kiva ja kaikkee (:
Pojista mulla ei oo sit yhtään sellasta muuta kauheen läheistä ku nuo^ mut ootte kaikki iha sairaan mahtavia, parhaita, kivoja ja kaikkee mahollista! tulee ikävä niitä jotka lähtee muualle opiskelemaa ): mut kyllä me nähään sit joskus välillä C: +kiitti parhaista laneista! BUTTSEX BUTTSEX♥ XDDDDDD




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti