Sorry I am a BAD BOY
Wau, FANTASTIC BABY Dance!
Kun sanat ei riitä, musiikki jatkaa. Ei pysty käsittää tätä tilannetta yhtää! Tahtois vaa lähtee linkkiasemalle venaa bussia. Järkyttää se miten mulqvisteja ihmiset on ja kuinka ne ei tajua sitä kuinka ihmistä voi sattua ja sit ne vaa jatkaa, oikeesti ihmiset! mut näihin kuviin ja tunnelmiin. Hyvää tulevaa viikonloppua!
totta joka sana!
VastaaPoistaku oikeesti!! miks jotkut on nii h0m0ja ja kiusaa toisia?!! OIKEESTI MIETTISITTE VÄHÄ IHMISET saakeli ku mua ärsyttåääääääääääääääsdjfösdbhgfujsdafjkvbdf!!!!
VastaaPoista