Äsken tossa kokeilin niitä mun ostamia vaatteita ja ne hameet vähä kiristi tosta mahan kohalta (koska niiden koot oli 36 :s) ja aattelin et ei ois kannattanu ostaa ku ei mun läskit mahu niihi, mut sit aattelin toisen kerran: siis mitä väliä oikeesti? En mä oo mikää läski oon just sopiva tälläsenä ja kyllä mä voin niissä hameissa oikeesti hyvältä näyttää vaikken itte oiskaa sitä mieltä :) käytän vaa niitä legginsien ja kivojen villapaitojen/huppareiden kanssa nii on kivan näköne! Koko päivän muutenki jankuttanu itelleni että ei saa aatella et oon läski tai ruma! koska en oo, oon just sopiva tälläsenä ku oon ja vaikken kelpais muille nii ainaki tälläsenä kelpaan itelleni ja se on tärkeintä!
Huomenna sit kouluu ): okei on seki iha jees :D koska huomenna tosi kivat aineet ja iltapäivällä rinteille lautailemaa valinnaisenliikunnassa♥ katotaa miten mun taidot on säilyny sit Rukan matkan :D aijon ekaks kyllä tsillata siellä lastenrinteessä ennenku meen kahvioon tai niihi muuhu isoihi rinteisii. Ostin tänää jopa uude pipon jota pääsee huome sit heruttamaa rinteessä (; mut nyt lapseni äitinne lähtee pikapikaa suihkuu jonka jälkee viel iltapala ja sit nukkumaa! Öitä kaikki :)
oh, dear summer!
viel biisi minkä sanat sopii toooosi hyvin mun elämää tällä hetkellä!



laura nyt on oikee asenne ! koska sää oot ihana just tollasena♥
VastaaPoista