Oltii sit tulos kottii nii huomasin et OHOPS soitin unohtu marjolle :( menin iha slaagiin ku tiesin et äiti ei lähe ajaa takasi yhen soittimen takia. On nyt ollu iha sairas olo ku ei oo saanu pittää kuulokkeita korvissa. Yritin lukee kokeisiinki tos (kemiaaa) mut eihä siitä mittää tullu. Muistin sit ku meijä ala-astee ope kerran oli sanonu et jos mulla on yhtää mittää ylimäärästä juttua samalla ku luen läksyjä tai jotaki luen nii mun keskittymine on kauhee heikkoa. Turhautti sit ihan kamalasti ku tajusin et jeemullon keskittymis ongelmia jeeoon tyhmä jeeei tuu mittää mistää... Itkin sit about puolisen tuntia ja yritin päntätä sitä kemiaa, mut eihä siitä mittää tullu. Matka päiväkirjaaki oon yrittäny tehä täs koneella, mut eksyin sit faceen jee:) lähen kohta suihkuu, ku aattelin kirjottaa tota johonki kymmenee asti jos sillo menis nukkuu. Et moikka kaikki!
huomatkaa toi kampaus! sonny moore on kiva♥
lode on matto (: ja mä oon teppo. ja yhdessä me ollaan matti&teppo♥
hähä
rakkaus!



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti