Huomenna sit koulussa ainepäivä :( mut oikeestaa ei haittaa koskaaaa jee on nii rento päivä :) äikkään ei tartte ottaa kirjoja mukaa koska meillä on lukutunti jajaja minu ja Emman enkun tunti viimsesellä tunnilla :D Koulu jälkee meen sit Maljolle Ansan kaa :3 reenataan kai joitaki tansseja ja jutellaa ja tämmöstä. En tiiä vielä meenkö nuorteiltaa koska mun pitää pakata lauantain Fools Night-matkalle kamppeet ja pittää mennä aikasi nukkumaan ku siellä tapahtumassa pitää olla kymmeneltä :( sinne meni ne viikonloppu unet, mutta onneks on olemassa päiväunet! :) Kauheen positiivine olo!
Joo, taas yökoneiluks menny! :D Vois suunnata nokan kohti sängyn pohjaa ja lämmintä peiton alusta :) en tiiä millo teen yhteenvedon kaikesta mut kyllä se viel tulee! Heippa, love you all!
we're gonna party like lilili laalalaa!
+TETti paikka saatu ja 56 lukijaa♥ jeee

.jpg)
.jpg)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti