torstai 29. maaliskuuta 2012

Keep calm and just keep calm!

Hejssaan! Mites mennee :) mulla menee HYVIN jee tosi kiva ja mahtava päivä taas takana! Kävin tossa eilen Nooran kanssa kylillä :D lupasin sille et teen meijä kyläilystä postauksen mut ei oo nyt kuvia muokattu ni sit vähä myöhemmi :) Tänää oli tanssi ja oli iha sairaan kivaa! Pitkästä aikaa mulla oikeesti oli tanssissa hyvä mieli ja KIVAA :) Kotona sit tanssin jälkee karsin mun manga kirjoista kaikki tarpeettomat pois. Hinta luokka on siinä et yks ois kakosen, neljä ois vitosen ja kaheksa kympi :) et eiku tarjousta vetää! 


Huomenna sit koulussa ainepäivä :( mut oikeestaa ei haittaa koskaaaa jee on nii rento päivä :) äikkään ei tartte ottaa kirjoja mukaa koska meillä on lukutunti jajaja minu ja Emman enkun tunti viimsesellä tunnilla :D Koulu jälkee meen sit Maljolle Ansan kaa :3 reenataan kai joitaki tansseja ja jutellaa ja tämmöstä. En tiiä vielä meenkö nuorteiltaa koska mun pitää pakata lauantain Fools Night-matkalle kamppeet ja pittää mennä aikasi nukkumaan ku siellä tapahtumassa pitää olla kymmeneltä :( sinne meni ne viikonloppu unet, mutta onneks on olemassa päiväunet! :) Kauheen positiivine olo!


Joo, taas yökoneiluks menny! :D Vois suunnata nokan kohti sängyn pohjaa ja lämmintä peiton alusta :) en tiiä millo teen yhteenvedon kaikesta mut kyllä se viel tulee! Heippa, love you all!

we're gonna party like lilili laalalaa!

+TETti paikka saatu ja 56 lukijaa jeee


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti