Joo hei ei mikää valtaisa postaus oo sit mut nii :---D kohta oon lähös Emmalle ku mennää yhes nuorteiltaa (: ja se mun eiline skitsoilu oli iha sekoa :D tiiän itekki, mutku ihmiset osaa olla nii sairaita et skitsottaa ja huolestuttaa. Vähä meinaa olla sellane olo et EI ONNISTU MIKÄÄ TAASKAALKDSBFKJSDBF ku maanantaina just ollu iha sairaan ylpee itestäni ku oon päässy pohjamudista pois ja sit nyt taas löydän itteni sieltä pyörimässä omissa paskoissa ajatuksissani nii! Nojoo nuorteiltaa ja sillai :) iha kivaa ku saan varmaa siellä sit muuta ajattelemista. Ei muutaku hyvää perjantai päivää kaikki rakkaat paviaanit!
"Hey baby LOVE CRUSH" ♥ Eunhyukkkkk <3333
VastaaPoista