lauantai 10. maaliskuuta 2012

I can see you looking at me, I know what you see

Moi ja hyvää lauantaita kaikille :) Eilinen nuortenilta - niinku vähä arvelinki - tosiaan sai mun ajatukset muualle! Oli sellane neutraali fiilis koko aja. Kun sain kahvia ja jätskiä nii siitähän se ilo viel irtos enemmä :D Kuuntelin Joonan kanssa musiikkia sen mp4:ta ja sain moonen monta eargasmia :D Oli tosi kivaa :) ku tulin kotii nii telkusta tuli The Ghostrider nii katoin sen Reijon kanssa ja lähin sit nuqmaa. Ilta meni melko perfectosti! mut nyt kuvia:


 Joel ja Emma :D
 Iitu on kolli

Pihla ja Iitu :)


 Onni :D
 Jesse :D:D
 keskittykää Emmaan :D::D:D:

tässä näette Joken kivut

 I'M DRUNK

 kavrukuva :)

 :D
mindfuuuck!

Tänään ei sit oo sillai mitää ihmeellistä käyny. Nukuin lasteohjelmien ohi :( mut ainaki on kaikki univelka pois♥ ja katoin sen Avatar boksin loppuun, kävin suihkussa, meikkasin turhaan :D ja kuvailin vähä. Äitin piti tulla hakee mut Yhdessä Enemmän-messuille, mut se sano et siellä on tylsää nii en sit mennykkää. Nyt oon vaa ollu täs koneella, kuunnellu musaa ja muokkaillu vanhoja ja uusia kuvia :) rentoo


nää on kaikki enimmäksee mun omia pärstä kuvia joten kestäkää se :D
kattokaa ku oon ollu pieni joskus!



"olkaa neutraaleja!"








Just tässä viikolla tyhjensin mun koneen kaikesta turhasta musiikista. Nyt on jäljellä kaikki Skrillexit, LMFAO:t ja kaikki korealaine/japanilainen. Äsken laitoin vaa Windows Media Playerin auki ja tungin kaikki korealaiset biisit sinne :D ihanaa viel ku tää on sekotuksella ni♥ nyt soi Super Juniorin Mr. Simple yks niistä monista rakkauksista mitä yleensäkki kuulokkeista kuuluu

testailin vähä tota manuaalilla kuvaamista ja tässä tulos





nostalgia



Joo yritin äske tunni vääntää SOMEDAY...-listaa mut eihä siitä mitää tullu ku kuvia iha liikaa ja sillee :D mut nii. Ei täs mitää ihmeellistä, aattelin tehä tilin we♥it:n VIHDOIN JA VIIMEIN :) että sinne sitte seurailemaa ja tykkäilemää mun kuvista. Tää loppu päivä taitaa mennä koneella ja kotona tsillaillen. Pitäkää kiva viikonloppu kaikki rakkaat!






words don't work, but music works

1 kommentti: