"tuota noi ni minu poika ei oo veloissa kellekkää" :D::D:D:D::D:
ville, jojeli ja sauli jees seuraa :)
kaikki on nii vitun mustaa
ja vitun valkosta
ei ressiä kestä tää pää, mut onneks on sentää
tällästä musiikkia joka saa sen ressinki katoomaa!
Ei mulla mittää ihmeellistä tännää! Musikaalissa oli iha sairaan kivaa ::D:D ja oon nii tyytyväine ku sain luettua kemian kokeesee(ja kirjoteltua kaikkee vihkoo) muistan nyt iha sairaasti kaikkee mitä en tunneilla muistanu :) ja sain matkapäiväkirjanki sillai kivaa vaiheesee et huomenna teen sen sit loppuu. Tänää kybältä Helteinen Helmikuu, ai että! Maanantain koho kohta :) ruotsalaisetki osaa tehä hyviä teevee ohjelmia. mut nyt veljet ja siskot, heippa! seuraava postausta en tiiä vielä joten siihen asti! Hejssan :D
.jpg)

.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti