Joel ja Emma :D♥
Iitu on kolli♥
Pihla ja Iitu :)♥
Onni :D
Jesse :D:D
keskittykää Emmaan :D::D:D:
tässä näette Joken kivut
I'M DRUNK
kavrukuva :)
:D
mindfuuuck!
Tänään ei sit oo sillai mitää ihmeellistä käyny. Nukuin lasteohjelmien ohi :( mut ainaki on kaikki univelka pois♥ ja katoin sen Avatar boksin loppuun, kävin suihkussa, meikkasin turhaan :D ja kuvailin vähä. Äitin piti tulla hakee mut Yhdessä Enemmän-messuille, mut se sano et siellä on tylsää nii en sit mennykkää. Nyt oon vaa ollu täs koneella, kuunnellu musaa ja muokkaillu vanhoja ja uusia kuvia :) rentoo
nää on kaikki enimmäksee mun omia pärstä kuvia joten kestäkää se :D
kattokaa ku oon ollu pieni joskus!
"olkaa neutraaleja!"
Just tässä viikolla tyhjensin mun koneen kaikesta turhasta musiikista. Nyt on jäljellä kaikki Skrillexit, LMFAO:t ja kaikki korealaine/japanilainen. Äsken laitoin vaa Windows Media Playerin auki ja tungin kaikki korealaiset biisit sinne :D ihanaa viel ku tää on sekotuksella ni♥ nyt soi Super Juniorin Mr. Simple yks niistä monista rakkauksista mitä yleensäkki kuulokkeista kuuluu
testailin vähä tota manuaalilla kuvaamista ja tässä tulos
nostalgia♥
Joo yritin äske tunni vääntää SOMEDAY...-listaa mut eihä siitä mitää tullu ku kuvia iha liikaa ja sillee :D mut nii. Ei täs mitää ihmeellistä, aattelin tehä tilin we♥it:n VIHDOIN JA VIIMEIN :) että sinne sitte seurailemaa ja tykkäilemää mun kuvista. Tää loppu päivä taitaa mennä koneella ja kotona tsillaillen. Pitäkää kiva viikonloppu kaikki rakkaat!
words don't work, but music works











































AHHAHAHAHHA oon ihana<3 :----D
VastaaPoista