häröttää kamalasti. Ruka 2012 > lanit > härö+väsymys = 69.......................................XDDDDDDDXXXDXDXDDXD 50 LUKIJAAAAA!!! oumaigaad ei tuu selvää tekstiä yhtää liian häröhärö ku feispuukissa 69 keskustelussa
Hei rakkaat lukijat! Tässä lähiaikoina on tulossa iha sairaasti kuvia ja kirjotusta. Rukasta, laneista, mahdollisesta jyväskylän reissusta ja muusta hiihtolomasta. Tällä hetkellä istun täällä Saulilla lanittamassa :D kuha noi yhet tulee saunasta nii pääsisin opettelemaa vähä tf2 ja pelaamaa amnesia. Hyvää iltaa vaan kaikille!
Higher you little mothafucka♥

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti