perjantai 2. maaliskuuta 2012

DFLJKNVHFNMD P94U3OWKJEMD CÅ'ER

MUN KEUHKOT MENEE JA HERMO PALAA!!!!! koko aja yskin ja limaa tulee joka rööristä ja tuutista D; tänäänki kahesti tullu jo verta nenästä. Keuhkot huutaa halleluujaa ku saavat yskänkarkkia tai jotaki lämpöstä juotavaa :< käytiin tänää kirjastossa äitin kaa nii hävetti het ku edustin nii paljon itteeni rasvasine hiuksineni ja ihanine koti_löllyttely_vaatteitteni kanssa D: mut jankutin koko aja itelleni et kunhan kelpaan itelleni tälläsenä löllykkänä tänää nii se riittää! c:


Heräsin tänää joskus kymmene aikaa. Oli tosi hassua mennä vaa alas ja lysähtää sohvalle löllöttelemää kaikessa rauhassa. Katoin yhe mahtavan leffanki :D sen nimi on The Holiday joka kertoo kahesta naisesta jonka rakkauselämässä on jotaki onkelmia: toisella (Kate Winsletin hahmolla enmuistasennimeä ):) on ollu kolme vuotta ongelmana yksipuolinen rakkaus ja toisella taas ongelmana miehet jotka ei oikei oo koskaa tuntunu oikeilta. Oli nii ihana hömppä et itketti (--: lainasin kirjastosta sit lisää DVD'tä joita katon sit sunnuntaina tai huomenna. 


Aattelin et voisin pitää tässä postailussa sellasen pienen tauon ku alkaa tää uurastaminen koulussa :---D stressiä lähtee vähä pois ku ei tartte miettiä et pitäskö postata vai ei. En tiiä kauanko aikaa aattelin pitää paussia, ainaki sillo ku on paaaaaaaljon aikaa tai sellane pieni väli et pystyn informoimaa teitä rakkaat lukijat (: 


SURPRISED BUTTSEX!!!  KJSBDNKJDBSFK D;; yskin taas keuhkoni pihalle täällä... okei okei! Taidan nyt lähteä saunaan peseytyy ja sit katon yhen niistä lehvoista minkä lainasin :) katotaa jos äitiäki kiinnostais kattoo mun kaa. Nähdään rakkaat lukijat ja postailen vähä väliä c; siihen asti BYE BYEEH!



):

3 kommenttia:

  1. tui olit niin sulonen kirjastossa! (: <3
    mutta paranemisia! (: <3

    VastaaPoista
  2. No just sitä, että Ainollekki kai sanoin että olit nii ihana kirjastossa !! (: ja se the holiday <3 aivan täydellinen leffa, ja ja ja paranemisiaa !!

    VastaaPoista
  3. voi aaaaaaaaaaaawlndfldvfb aino ja kaisa! kiitti kummallekki♥ ja kyl mä viel paranen! ette te musta nii helpolla pääsekkää ;)

    VastaaPoista